שברולט קורבט Z06 (צילום: ספורט 5)
שברולט קורבט Z06 | צילום: ספורט 5

ג'נרל מוטורס, לכאורה, דנה בימים אלה אם וכיצד היא מפרידה את סדרת הקורבט משברולט עצמה - ומשתמשת במורשת העשירה של מכונית הספורט המיתולוגית שהוצגה בשנות ה-60 להקמת מותג משנה למכוניות חשמליות מוכוונות ביצועים עד 2025. שברולט כבר הכריזה שתהיה בעתיד קורבט חשמלית, אולם עדיין לא ברור אם זו מכונית המבוססת על ה-C8 הנוכחית או יצירת מופת חדשה מהיסודות. כלי התקשורת בדטרויט מדווחים כעת כי מכונית ספורט חשמלית מבית Corvette תוצב על פלטפורמת Ultium של GM, אך ככל הנראה מדובר בדור ה-'C9' של הקורבט.

ברקע כל זה, הקורבט הנוכחית תהיה זמינה בקרוב כהיברידית. בנוסף לגרסת ה-Z06 האולטרא מהירה ול-ZR1 המהירה עוד יותר (שניהם עם מנועי בעירה בלבד), על פי הדיווחים GM יושקו גם שני דגמים היברידיים (פלאג-אין) המבוססים על ה-C8, עם שתי עקומות כוח מובחנות, תחת הכותרים E-Ray. ישנה סברה שהקורבט של 2023 תהפוך בסופו של דבר גם היא לגרסה חשמלית לחלוטין, אך נראה וודאי יותר להמר על קורבט החשמלית שרובה מושתת על טכנולוגיית Ultium של GM שתספק לה טווח נסיעה מרשים וגם יכולת כיוונית מאוזנת - כנדרש ממנה.

יש מידה לא מבוטלת של הגיון מאחורי המיזם של ג'נרל מוטורס. הקורבט היא אחת המכוניות הנערצות ביותר בקרב קהילת חובבי מכוניות הספורט בכל העולם, ולהערכתם, השם 'קורבט', יש בו די והותר "בשר" כדי להחזיק על הכתפיים חטיבה עצמאית מוצלחת. המותג יוקדש גם עבור סוגים אחרים של מכוניות, מכונית קופה ארבע דלתות וקרוסאובר נזרקו לחלל האוויר בין השורות בימים האחרונים כדי לחסוך שאלות מיותרות לגבי "מה עוד". 

דגמים אלה יאמצו עיצובים משלהם, בהתאם לשפה של מערכת הפיתוח הפנימית אבל עם חתימה ברורה מאוד של הקורבט המקורית כדי לגשר בין העבר להווה. האמריקאים בכל אופן מכוונים את המותג קורבט לקצה העליון של השוק מבחינת ביצועים וטכנולוגיה. בהתאם לך, לרכבי החשמל הספורטיביים יהיה כל מה שקורבט חושבת שיהיה זמין עבורה ב-2025: סוללות עתירות אנרגיה, טעינה של 350 קילוואט, ארכיטקטורת מתח של 800 וולט וכו'. ייתכן שבתחילת השנה הבאה שברולט תכריז על כך בצורה רשמית. את התוצאות נדע רק בעוד שנתיים.