(צילום: Cochespias) (צילום: ספורט 5)
(צילום: Cochespias) | צילום: ספורט 5
sportFive1171618 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5

פרארי ו-'SUV' בהחלט נשמעים לאוזן האיטלקית (ולא רק לה) כמו משהו רע מאוד למערכת העיכול. אבל המותג המפואר צריך להיות אטום לחלוטין לסביבתו כדי לפסוח על ההזדמנות להגדיל את הכנסותיו במידה ניכרת אחרי בשנה הקודמת דיווח על שיא הסטורי. פורשה זוכה להצלחה אדירה עם להיטים כמו הקאיין והמקאן, ונתוני המכירות של אסטון מרטין ולמבורגיני זינקו בתלילות בזכות מוצרים כמו ה-DBX וה-Urus באופן שקשה להתעלם ממנו. אפילו לוטוס מכינה רכב כביש שטח (חשמלי). 

לעניין עצמו. חשבון האינסטגרם Cochespias הצליח להשיג תמונה שמראה לכאורה את ה-SUV הראשון של חברת פרארי.  האם זה פרארי Purosangue ? כנראה שכן. התמונה שנלקחה בתוך מפעל Maranello מלמדת שהאיטלקים הולכים בכוון מסורתי של הצ'בק מוגבה גחון. זהו דגם שהוכרז כבר לפני שלוש שנים אך עד כה נשמר בסודיות רבה, ורק לאחרונה התגברו הספקולציות, תצוגות מקדימות כוזבות ועיבודים דמיוניים אודותיו.

ה-Purosangue תועד בכבישי אירופה תחת הסוואה, באירועים אקראיים, תמיד מולבש בעטיפה שמטשטשת את הקווים של המרכב והגבולות של הפנסים. עם זאת, מה שאנו יכולים לראות פה הוא ככל הנראה דגם טרום ייצור מלא - וניתן לראות שהוא חולק דמיון משפחתי עם דגמים כגון פרארי רומא וה-SF90 Stradale, אבל גם מכוניות מהעבר, כגון GTC4Lusso, למעשה המכונית ה"שימושית" ביותר של פרארי עד היום, יחד עם פרארי FF.

המידות תהיינה נדיבות, כיאה לקרוסאובר, וחלל הנוסעים שלו אמור להציג כמה פיתוחים חדשים, חלקם כרוכים במערכת העברת הכוח לכל הגלגלים. מבחינת מנועים הוא יכול לגייס כל אחד מיחידות ה-V6 או ה-V8 אבל בכלי התקשורת באיטליה לא פוסלים גם שימוש במנוע V12 של דגם ה-812 או מדגמי מונזה SP עם יותר מ-800 כ"ס.

השקתו הרשמית מתוכננת להמשך שנת 2022. מכירות ראשונות בתחילת השנה הבאה. המחירים אינם ידועים.