שכטר נפרד ממכבי ת"א: "יש צביטה בלב"
החלוץ בחשבון האינסטגרם: "נתראה בקרוב במגרשים". יונתן כהן: "זו היתה זכות לשחק לצידך. אתה שחקן ענק ואיש מדהים"

לאחר הודעת הפרידה של שכטר, הגיעו גם התגובות. יונתן כהן, ששיתף עמו פעולה בהתקפה הצהובה, נפרד: "לפני 3 שנים כשהתחלתי את הקריירה, תמיד שמעתי שבלי לחוות את שכטר איתך בקבוצה, זו קריירה מבוזבזת. הייתה לי הזכות לשחק לצידך 3 שנים. היית בשביל כולנו ברגעים הכי מאושרים שלנו וידעת להרים אותנו ברגעים הקשים. אני מדבר בשם כל שחקני מכבי, כי אתה קונצנזוס. אתה שחקן ענק ואיש מדהים".
שרון תמם, מנכ"לית המועדון, מסרה לאתר הרשמי: "כולנו מודים לאיתי על תרומתו במהלך שלוש השנים המוצלחות בהן שיחק במכבי. הערך המוסף שאיתי הביא איתו, קיבל ביטוי לא רק בדמות שבעת התארים בהן זכה עם מכבי בתקופה זו, אלא גם בזכות האופי המיוחד שהקרין על כל הקבוצה. אנו מאחלים לאיתי בהצלחה בהמשך הדרך".
