רשמי: אופק עובדיה חתם בהפועל ר"ג
הקבוצה הודיעה על צירופו של הקשר מהרצליה. משה סמל ועמית צור במגעים

הפועל רמת גן עובדת במרץ כדי למלא את השורות כחלק מהמהפכה שהסגל עובד בקיץ הנוכחי. מקסים פלקושצ`נקו הוא הרכש היחיד עד כה, כששריף כיוף צפוי לחתום באופן רשמי עד פתיחת האימונים.
לערוץ הספורט נודע כי האורדונים במגעים עם משה סמל, קשר פושקאש אקדמי ההונגרית, ועם עמית צור מהפועל ראשון לציון. צור הגיע העונה לראשל"צ והבקיע שלושה שערים בכל המסגרות, כשהוא גדל במכבי ת"א.
סמל נרכש בקיץ שעבר מהפועל ראשל"צ תמורת 300 אלף אירו. הקשר בן ה-23 רשם העונה 13 הופעות בכל המסגרות וסיפק בישול אחד. הוא מחזיק בחוזה עד 2029.
הקבוצה הודיעה על צירופו של אופק עובדיה, ששיחק בשלוש העונות האחרונות במכבי הרצליה וחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. הוא הבקיע ארבעה שערים אשתקד. עובדיה אמר: "אני מאושר להצטרף למועדון עם היסטוריה מפוארת ועתיד מבטיח. פרויקט חדש שמכוון גבוה. שמעתי המון על הקהל שלנו ואני כבר מדמיין אותו מטריף אותנו במגרש, יאללה הפועל".
