"אם הייתי מכה את בליץ`, לא היה יוצא ככה"
פרהוד נתן את גרסתו לאירועים. אחמד: "רציתי לאגרף את אסנטה, אבל עצרתי"
פורסם:
אירועי גמר הגביע הובילה להרחקה המונית של מספר שחקני הפועל באר שבע ומכבי תל אביב והיום (רביעי) שתיהן עומדות בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל במטרה להקל על העונש. אנשי האלופה סיפקו את הגרסה שלהם לאירועים, כשבמוקד סמיר פרהוד, שהורחק לשישה משחקים.
"אני לוקח אחריות מלאה ואני מתנצל. ירדתי לדשא כי המאבטחים אישרו לנו", סיפר פרהוד והתייחס לתגרה עם כריסטיאן בליץ`. "רצתי לכיוון כי ראיתי את כולם שם. אם הייתי מביא לו אגרוף הוא לא היה יוצא מזה ככה. בליץ` חנק אותי, לא יודע איך הרמתי אותו. כל אחד במקומי היה עושה אותו דבר".
"אני לוקח אחריות מלאה ואני מתנצל. ירדתי לדשא כי המאבטחים אישרו לנו", סיפר פרהוד והתייחס לתגרה עם כריסטיאן בליץ`. "רצתי לכיוון כי ראיתי את כולם שם. אם הייתי מביא לו אגרוף הוא לא היה יוצא מזה ככה. בליץ` חנק אותי, לא יודע איך הרמתי אותו. כל אחד במקומי היה עושה אותו דבר".
תובע ההתאחדות עו"ד גלעד ברגמן
עו"ד רועי רוזן, המייצג את הפועל ב"ש:
גרסת מוחמד אבו רומ
י:
גרסת זהאי אחמד:
מצאתם טעות לשון?