ניר קלינגר: "מתנצל על התנועה המגונה, יצא הפרחח שבי"
לידת הגלקטיקוס ("הייתי נאיבי"), היחסים עם נמני ("לא חזרו להיות אותו דבר"), הרגע בו חייו השתנו ("הרגשתי חרא") והעצה לעצמו ("הייתי צריך לפרוש וללכת להייטק"). קלינגר מדבר, חלק 2
פורסם:
ניר
קלינגר
אתה מתחיל את קריירת האימון שלך ואחרי שנתיים בבית"ר ב"ש אתה מגיע למכבי ת"א

איזה אבי נמני אתה מוצא?
למה לא לקחת את אבי נמני לשיחה?
הוא פועל מאחורי הקלעים?

לקראת סוף העונה הזו ברוך דגו שובר את הרגל. ידעת מיד שאתה נותן לאבי את המושכות?
היתה לכם שיחה אחרי העונה הזו?
לקראת העונה שאחרי, מתי אתה מבין שיש לך בעיה?
מה היה בשיחת הפרידה?
לאחר מכן מתחילות המחאות
הלחצים להחזיר את אבי נמני מגיעים מהמקומות הכי גבוהים
זה נשמע כמו סצנה מסרט

ואז אתם עושים קמפיין מטורף בליגת האלופות
ואז מגיעה עונה מטורללת שנולדת בפגישה בפיקנסין בצהלה
למה לא עזבת?
איך שכנעת את אייל ברקוביץ`?
תן דוגמה
באימון הפתיחה האוהדים מרימים את נמני על הכתפיים. מה חשבת?
מי מודיע לך שאתה לא ממשיך?
מה למדת מהסיבוב הזה?
אתה עובר לקפריסין ואח"כ מגיע לארץ לכל מיני קבוצות. אתה מגיע לפרוייקט של הפועל חיפה, עושה שם גביע היסטורי. ואז אתה מגיע לבית"ר. מתי אתה מתחיל להרגיש לא טוב?
למה הלכת לטיפול פסיכולוגי?
מה למדת על עצמך מהאירוע הזה?
בעצבים לא למדת לשלוט. אחרי האירוע בלב אתה עושה תנועה מגונה לאוהדים של מכבי ת"א
מה אתה עושה היום ביומיום?
בכל הקריירה שלך, על איזה רגע היית מוותר?
מה ההישג הכי גדול שלך?
איזה עצה היית נותן לניר קלינגר התינוק?
מצאתם טעות לשון?
