N12
פרסומת

הפועל ירושלים נפרדה מארבעה שחקנים

האדומים הודיעו כי שלום, רנסום, אליהו ורואל סוטיריו לא ימשיכו לעונה הבאה

פורסם:
הקישור הועתק
(דני מרון)
(דני מרון) | צילום: ספורט 5

לאחר מינויו של ליאור זדה למאמן הראשי הקבוע, בהפועל ירושלים ממשיכים בהכנות ובניית הסגל לקראת עונת 2026/27. היום (ראשון) הודיעו האדומים על פרידה מארבעה שחקנים: הראל שלום, איבי רנסום, רואל סוטיריו וינון אליהו שלא ימשיכו לעונה נוספת.

סוטיריו הוא הזר היחיד ברשימה, וכזכור הגיעה במהלך העונה החולפת מבריסטול רוברס. הקשר האנגלי-קפריסאי חתם בינואר האחרון לשנתיים וחצי בשורות האדומים-שחורים, במדיהם רשם 9 הופעות.

כזכור, עד כה הספיקה הפועל ירושלים להודיע על החתמתם של החלוץ ויטלי דמשקאן שהגיע מבני ריינה, ושל המגן עידן כהן שעבר מהפועל פתח תקווה.