רשמית: הפועל ת"א תחזור לארח בהיכל שלמה
האדומים הודיעו כי משחקי הליגה ישובו לאולם בעקבות תוצאות סקר האוהדים
פורסם:

הפועל תל אביב תתחיל ביום שלישי את סדרת גמר הפלייאוף נגד יריבתה המושבעת, מכבי תל אביב. בינתיים, בקבוצה הודיעו כי יארחו את משחקי הבית בליגת העל בעונה הבאה בהיכל שלמה.
ההחלטה התקבלה בעקבות סקר אוהדי הפועל ת"א שפורסם בחודש פברואר האחרון. בנוסף, הושלמו היום (ראשון) כל ההסכמות המסחריות מול היכלי הספורט.
הודעת המועדון: "בהמשך לתוצאות סקר האוהדים שפורסמו בחודש פברואר 2026, ולאחר שהשלמנו היום (14.6) את ההסכמות המסחריות מול היכלי הספורט, אנו מודיעים כי החל מעונת 2026/27 הפועל IBI תל אביב תארח את משחקי הליגה בהיכל שלמה".
מצאתם טעות לשון?