N12
פרסומת

הפועל תל אביב פנתה לספנסר וייס וג`יי ג`יי קפלן

אחרי ההפסד בגמר, האדומים ינסו לצרף את שחקני נס ציונה ומכבי ראשל"צ

פורסם:
הקישור הועתק

מתחילים לעבוד. אחרי ההפסדר 3:1 הכואב למכבי תל אביב בסדרת הגמר, הפועל תל אביב החלה בהכנות לקראת העונה הבאה ולערוץ הספורט נודע כי במועדון פנו לשני שחקנים ישראלים מליגת העל.

הראשון אליו האדומים פנו הוא ספנסר וייס, לו ניסיון רב בליגת העל. את העונה הוא פתח בעירוני נס ציונה ושיחק בממוצע 31.9 דקות. הוא קלע 9 נק` והוריד 7.2 ריבאונדים, לצד 3.4 אסיסטים במשחק.

השחקן הנוסף אותו האדומים רוצ ים לצרף הוא ג`יי ג`יי קפלן. הגארד-פורוורד סיפק עונה טובה מבחינתו גם כן, כאשר העמיד ממוצעים של 7.5 נקודות (62.9% ל-2) והוריד 6.1 ריבאונדים.

כזכור, הוא פגש את האדומים בסדרת רבע גמר הפלייאוף והציג הופעה טובה בניצחון במשחק הראשון, ולצערו הודח אחרי שני הפסדים רצופים.