רשמית: יהוא אורלנד ממשיך בבני בהרצליה
הקבוצה הודיעה על מימוש האופציה על המאמן, שלא יגיע כעוזר להפועל ת"א
פורסם:

בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) בצורה רשמית על כך שיהוא אורלנד ימשיך לעונה נוספת על הקווים של הקבוצה, וזאת על אף העניין מצידה של הפועל תל אביב שהתעניינה בו כעוזר מאמן.
זו תהיה העונה השלישית של אורלנד בקבוצה, לאחר שהעונה הוביל אותה בשנה השנייה ברציפות לרביעייה - לפני ההדחה נגד הפועל חולון ברבע הגמר.
"אני מאוד שמח להמשיך בהרצליה לעונה שלישית ומודה ללני, טל ואלדד על האמון", אמר, "אחרי עונה ראשונה מוצלחת, הצבנו לעצמנו ללכת צעד נוסף קדימה - והצלחנו העונה להגיע לגמר הגביע, להשתתף ב-BCL, לרשום 18 נצחונות בעונה הסדירה מה שנתן לנו את המקום הרביעי וכרטיס מובטח לשלב הבתים של ה-BCL גם בעונה הבאה. אני חושב שאם לא המלחמה שפגעה בנו מאוד, גם היינו מגיעים לפחות לחצי גמר הפלייאוף. גם לעונה הבאה אנחנו שואפים להמשיך להיות בחלק העליון של הטבלה ולהמשיך להתקדם צעד אחד קדימה במסגרות השונות״.
יו״ר הקבוצה, אלדד אקוניס, אמר: ״יהוא הוביל את הקבוצה להישגים מרשימים בשנתיים האחרונות תוך התמודדות עם סיטואציות לא פשוטות ובדרכו הייחודית מצא את הדרך הנכונה להוביל אל הקבוצה למקומות שאנחנו רוצים להיות בהם. אנחנו מעריכים את העבודה שלו, והיה טבעי להמשיך את הדרך המשותפת. אנחנו שואפים להמשיך להגיע להצלחות גם בעונה הבאה ולהמשיך להתקדם צעד קדימה״.
זו תהיה העונה השלישית של אורלנד בקבוצה, לאחר שהעונה הוביל אותה בשנה השנייה ברציפות לרביעייה - לפני ההדחה נגד הפועל חולון ברבע הגמר.
"אני מאוד שמח להמשיך בהרצליה לעונה שלישית ומודה ללני, טל ואלדד על האמון", אמר, "אחרי עונה ראשונה מוצלחת, הצבנו לעצמנו ללכת צעד נוסף קדימה - והצלחנו העונה להגיע לגמר הגביע, להשתתף ב-BCL, לרשום 18 נצחונות בעונה הסדירה מה שנתן לנו את המקום הרביעי וכרטיס מובטח לשלב הבתים של ה-BCL גם בעונה הבאה. אני חושב שאם לא המלחמה שפגעה בנו מאוד, גם היינו מגיעים לפחות לחצי גמר הפלייאוף. גם לעונה הבאה אנחנו שואפים להמשיך להיות בחלק העליון של הטבלה ולהמשיך להתקדם צעד אחד קדימה במסגרות השונות״.
יו״ר הקבוצה, אלדד אקוניס, אמר: ״יהוא הוביל את הקבוצה להישגים מרשימים בשנתיים האחרונות תוך התמודדות עם סיטואציות לא פשוטות ובדרכו הייחודית מצא את הדרך הנכונה להוביל אל הקבוצה למקומות שאנחנו רוצים להיות בהם. אנחנו מעריכים את העבודה שלו, והיה טבעי להמשיך את הדרך המשותפת. אנחנו שואפים להמשיך להגיע להצלחות גם בעונה הבאה ולהמשיך להתקדם צעד קדימה״.
מצאתם טעות לשון?
