לא מעט שינויים עברה ליגת ה-NBA במהלך השנים. מליגה קשוחה ועצבנית, עולם הכדורסל האמריקני הפך עם השנים לרווי כוכבים שמחפשים להעלות את המניה שלהם. אחת מאותן הדרכים של השחקנים לעשות זאת היא לסגור חוזה למותג נעליים, בדיוק כפי שעשה גדול השחקנים, מייקל ג`ורדן, בעבר.
כזכור, העונה החל ג`ורדן לספק את הידע שלו ואת דעותיו במסגרת חוזה עם NBC והלילה (בין שלישי לרביעי), אגדת העבר התייחס למרדף הבלתי פוסק של הכוכבים בימינו אחרי מותג: "זה נהיה משהו חובה לכל שחקן. כולם חייבים שיהיה להם לוגו, וזה חלקית באשמתי".
"העניין הוא שהלוגו והמיתוג צריך לבוא אחרי שהראית מה שאתה יודע על הפרקט", הסביר ג`ורדן, "אני לא קיבלתי מותג לפני שהראיתי מה יש לי להציע. קודם עבדתי קשה ורק אחר כך המותג שלי התפתח סביב היכולות שלי. אני רוצה להאמין שיזכרו אותי בגלל מה שעשיתי על הפרקט, לא הפרסומות שהייתי בהן".
כזכור, העונה החל ג`ורדן לספק את הידע שלו ואת דעותיו במסגרת חוזה עם NBC והלילה (בין שלישי לרביעי), אגדת העבר התייחס למרדף הבלתי פוסק של הכוכבים בימינו אחרי מותג: "זה נהיה משהו חובה לכל שחקן. כולם חייבים שיהיה להם לוגו, וזה חלקית באשמתי".
"העניין הוא שהלוגו והמיתוג צריך לבוא אחרי שהראית מה שאתה יודע על הפרקט", הסביר ג`ורדן, "אני לא קיבלתי מותג לפני שהראיתי מה יש לי להציע. קודם עבדתי קשה ורק אחר כך המותג שלי התפתח סביב היכולות שלי. אני רוצה להאמין שיזכרו אותי בגלל מה שעשיתי על הפרקט, לא הפרסומות שהייתי בהן".
