בלתי נתפס: חנתה פחות משעתיים בתל אביב ושילמה 177 שקל
עליזה רוזנפלד נכנסה לחניון בתל אביב וחנתה בו פחות משעתיים. כשהיא יצאה היא נדהמה לגלות כי המחיר עומד על 177 שקלים, כשהיא התקשרה למוקד החניונים תשובתם הייתה " זה בתקנון שלנו". מתוך חדשות הבוקר, קשת 12

