N12
פרסומת

האוכל יתעכב: תקלה בסיבוס מונעת מעובדים להזמין ארוחת צהריים על חשבון המעסיק

חברת סיבוס פלאקסי עדכנה כי "תקלה תשתיתית חיצונית" השביתה את מערכת ההזמנות • אפליקציית Wolt מעדכנת את המזמינים כי לא ניתן לבצע תשלום בסיבוס • נכון לשעה 16:00 החברה חזרה לבצע עסקאות בישיבה ובטייקאווי - אך אפשרות המשלוחים עדיין לא זמינה

ליאור באקאלו
פורסם: | עודכן:
שליחים ופרסומת להזמנה מקוונת
שליחי מזון | צילום: אוליביה פיטוסי , פלאש 90
הקישור הועתק

ארוחות הצהריים של היום הסתבכה: תקלה במערכות סיבוס השביתה את מערכת ההזמנות. בעקבות התקלה לא ניתן לבצע גם תשלומים בסיבוס בשירות המשלוחים של Wolt.

לפי הודעת חברת סיבוס פלאקסי "אירעה תקלה תשתיתית חיצונית אשר אינה תלויה בנו ואינה קשורה בשרתי החברה. תקלה זו השביתה לעת עתה את מערכת ההזמנות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ועומדים בקשר מול הספק החיצוני על מנת לפתור את התקלה בהקדם ונעדכן בסיום". מהחברה נמסר כי התקלה אינה קשורה לתקלה העולמית במערכות קראודסטרייק.

משתמשים שנכנסים לאפליקציית Wolt נתקלים בהודעה "תקלה בשרתי סיבוס" המפרטת כי "בעקבות תקלה בשרתי סיבוס לא ניתן לשם באמצעי תשלום זה, הצוותים בסיבוב עובדים על פתרון כמה שיותר מהר".

לקראת השעה 16:00 עדכנה סיבוס פלאקסי כי הסליקה בקופות בישיבה ובטייקאווי תקינה ופועלת באופן מלא. האפשרות לבצע הזמנות במשלוחים עדיין לא תוקנה.

תקלה בסיבוס באפליקציית Wolt
הודעת התקלה באפליקציית Wolt | צילום: מאקו

סיבוס פלאקסי מספקת שירות לכ-5,300 חברות ומעל 500,000 עובדים במעל ל-9,500 מסעדות בפריסה ארצית. החברה מפעילה בארץ שיתופי פעולה אסטרטגיים עם החברות Wolt, יאנגו דלי ושופרסל.