N12
פרסומת

סרטון עם מסך שחור הפך לנצפה ביותר בטיקטוק עם 3.6 מיליארד צפיות

סרטונים ויראליים בטיקטוק לא תמיד ברורים לנו. כעת מתברר שהווידאו הכי נצפה אי-פעם הוא בכלל מסך שחור. הקטע, שכולל כמה שניות של מסך שחור, נוגן יותר מ-3.6 מיליארד פעמים. הסיבה היא שהגולשים כנראה לא מבינים שהם ראו את כל הסרטון, והוא מתנגן בלופ בתור ברירת מחדל. גם העובדה שגולשים מדברים עליו ברשתות מוסיפה לו צפיות

דיגיטל
mako
פורסם: | עודכן:
סרטון טיקטוק שחור
סרטון טיקטוק שחור
הקישור הועתק

משתמשים בטיקטוק גילו סרטון שמחזיק 3.6 מיליארד צפיות, מה שהופך אותו לסרטון הנצפה ביותר בפלטפורמה - למרות שהוא מציג רק מסך שחור. 

בין הסרטונים הנצפים ביותר בטיקטוק אפשר למצוא את הליפ סינק המוזר של ליה הלטון שנמצא במקום הרביעי עם 1.1 מיליארד צפיות, סרטון הכריסמס של ג'יימס צ'ארלס עם 1.7 מיליארד צפיות והסרטון של זאק קינג בהשראת הארי פוטר "Magic Ride", שהוביל בעבר את הרשימה עם 2.3 מיליארד צפיות בטיקטוק. הסרטון של זאק החזיק בתואר הסרטון הנצפה ביותר במשך כמעט שש שנים, אך כעת משתמשים גילו סרטון חדש שהדיח אותו מהפסגה.

סרטון ריק עם 3.6 מיליארד צפיות

הסרטון של המשתמש Lasi הועלה ב-7 ביוני 2023, ומאז ממשיך לצבור צפיות – למרות שהוא לא מציג שום דבר מבחינת תוכן. מדובר בכמה שניות של מסך שחור, שבברירת מחדל מתחיל מחדש אוטומטית ברגע שהוא נגמר.

מכיוון שאין בו תוכן, הצופים צופים בו שוב ושוב מבלי לשים לב, מה שגורם למונה הצפיות לעלות בצורה מטורפת. נכון לרגע זה, הוא כבר חצה את רף ה-3.6 מיליארד צפיות. עם זאת, הוא רחוק מלהיות הסרטון עם הכי הרבה לייקים ויש לו רק כ-1.1 מיליון לייקים בזמן כתיבת שורות אלו, מה שמעלה את השאלה: מי מיליון האנשים שעשו לייק לסרטון שחור?

הסרטון הפך לוויראלי באפליקציה מספר פעמים לאורך השנים, כאשר הפעם האחרונה הייתה השבוע הזה, באפריל 2025.

ככל שיותר אנשים יוצרים סרטונים משלהם שמדברים על הקליפ בעל מספר הצפיות העצום, כך נוהרים משתמשים לתגובות בחשבון של Lasi כדי לחוות את דעתם. משתמש אחד כתב: "3.7 מיליארד צפיות על מסך שחור? זה מטורף". משתמש אחר שאל: "איך עושים את זה?" ומישהו נוסף כתב: "למה יש לזה כל כך הרבה צפיות?".

כמובן, ייתכן של-Lasi הייתה כוונה לבחון תוכנת בוטים לצפיות באמצעות החשבון שלו, ולכן לא ברור אם מספר הצפיות אמיתי.