לא יודעים מי הם הסולטיז? בשביל זה אנחנו פה
אחרי האירוע שהתפוצץ בקניון TLV אולי גם אתם נתקלתם בשם סולטיז ולא הבנתם מי אלה. אז תכירו את הצעירים שהקימו סטארטאפ והחליטו לשנות כיוון לטובת יצירת תכנים שהילדים שלכם כנראה מכירים. עם מאות אלפי עוקבים בשלל פלטפורמות הם עושים סרטוני אתגרים שנצפים מיליוני פעמים

גם אתם שמעתם על הסולטיז רק היום? אל תרגישו רע עם עצמכם זה פשוט אומר שאתם לא ילדים. אירוע ההשקה שיצא משליטה בקניון TLV של קבוצת היוטיוברים מראה כמה כוח יש לכוכבי ילדים בעולם, וגם בארץ. קבוצת סולטיז היא קבוצה של ארבעה יוטיוברים אורי בן ארי (האישה של החבורה), שובל אליעזר, נווה בר מואב ופז שגיא. הם הכירו עוד בתיכון והקימו בשנת 2021, אחרי שחרורם מצה"ל, סטארטאפ שיעזור לגיימרים לייצר הכנסות. אחרי 7.10 הם התחילו לייצר תכנים משלהם ויצרו אתגרים שונים יחד עם הקהל שלהם.
כיום החבורה מחזיקה במאות אלפי עוקבים - 393 אלף מנויים ביוטיוב, 122 אלף עוקבים בטיקטוק, 118 אלף עוקבים בערוץ וואטסאפ ועוד כ-30 אלף עוקבים באינסטגרם. יש לציין שלכל אחד מהם יש גם עמודים פרטיים עם עשרות אלפי עוקבים. הסרטונים שלהם ברשת החברתית הסינית מגיעים למאות אלפי צפיות כל אחד אך ביוטיוב, הפלטפורמה הפופולרית שלהם, יש ליותר מ-10 סרטונים שלהם מעל למיליון צפיות.
אם רוצים להבין קצת יותר מה התכנים שהם מעלים אפשר לומר שהם מנסים להידמות למיסטר ביסט, היוטיובר הפופולרי ביותר בעולם, אשר מעלה אתגרים מוגזמים עם הפקות ופרסים גדולים מאוד.
הסרטון הכי נצפה שלהם (מעל ל-1.8 מיליון צפיות) נקרא "מי שהכי משמין מלילה בחנות ממתקים זוכה ב-10,000 שקל!!!" והוא מסביר בדיוק את מה שרואים בו - ארבעת היוטיוברים מסתובבים בחנות ממתקים ואוכלים הרבה מאוד חטיפים ולאחר מכן בודקים את המשקל החדש שלהם.
בראיון לאתר ICE בחודש דצמבר 2024 סיפרו: "הקמנו את הסטארטאפ כדי ליצור פלטפורמה שתשלב תחרויות ותוכן מלהיב, אבל גם תתגמל גיימרים בצורה הוגנת".