אנחנו יודעים אם הקלקתם... (צילום: חדשות 2)
אנחנו יודעים אם הקלקתם | צילום: חדשות 2

הטוב, הרע והמחובר: בעוד נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מעידים על מגמה של התקרבות לדת בקרב חמישית מהציבור, נראה כי לישראלים אומנם לא הייתה בעיה גדולה לוותר על אוכל ושתייה ביום הכיפורים - אך לעזוב את העכבר היה קשה הרבה יותר.

מנתוני ספקיות האינטרנט עולה כי במהלך הצום חלה ירידה קלה בלבד במספר הגולשים ברשת - ובאחת מהן אף נרשמה עלייה ביחס לממוצע.

בחברת בזק בינלאומי דיווחו על ירידה של 20% בתעבורת הגולשים לעומת המספרים הרגילים. גם 15% מלקוחות 013 נטוויז'ן, כך ציינו בחברה, סגרו את המחשב עם כניסת החג בערב יום שישי. למחרת עדיין היה מספר הגולשים נמוך מבדרך כלל, אך אלה שכן היו מחוברים - היו עסוקים במיוחד.

"צריכת התוכן שלהם הייתה גבוהה בכ-20% מ בהשוואה לבוקר בשבת רגילה", ציינו ב-013 נטוויז'ן. הנתונים החריגים, כך מעריכים בחברה, נובעים מצפייה רבה יותר בסרטים ובתכני וידאו. בערב שבת, עם צאת החג, נרשם מספר גולשים גבוה בכ- 20% יותר ממוצ"ש רגיל.

ב-012 סמייל מסכמים את יום הכיפורים דווקא בעלייה של 35% ביחס לממוצע. בחברה דיווחו כי עיקר הגלישה נעשתה בעיקר לפני כניסת החג ועם צאתו.

רוצים לקבל עוד עדכונים שוטפים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק