נתחיל מסוף רשימת חמשת הזוכים. ב"תינוקות המרקדים" בפרסומת למים המינרלים צפו השנה "רק" 27 מיליון צופים ביו-טיוב. הנתון הזה הכניס את הקליפ למקום החמישי בסיכום השנה שעורך אתר שיתוף הסרטים הפופולרי בעולם.

ארבע מיליון צפיות יותר היו לטריילר של הסרט "דמדומים 2", שיצא לאחרונה ומוקם במקום הרביעי ברשימת הכי נצפים של יו-טיוב.

82378
במקום השני: דיוויד וטיפול השיניים | צילום: חדשות 2

במקום השלישי: ג'יל וקווין, שלא דמיינו מעולם שבזכות יו-טיוב הם יהפכו לכוכבים בכל העולם. סרט החתונה שלהם, בו נראים השושבינים והזוג הטרי רוקדים בכנסייה, משך לא פחות מ-33 מיליון צופים והדגיש את הקסם באתר הזה - כל אחד מעלה מה שהוא רוצה לרשת, ואם זה תופס - זה תופס. במקרה של החתונה זה תפס ועוד איך: בכל העולם התחילו לחקות אותם.

למקום השני הגיע עוד מישהו שהפך לכוכב ענק: הילד דיוויד שחזר מטיפול שיניים. אבא צילם את הילד ה"מסומם", ויותר מ-37 מיליון גולשים צפו וצחקו.

רגע לפני המקום הראשון - ביו-טיוב בדקו לא רק איזה סרט ראינו, אלא גם את אילו אירועים רצינו לראות. בינואר זו הייתה ההשבעה של ברק אובמה, ביוני-יולי זה היה מייקל ג'קסון, באוגוסט כולם רצו לראות את אוסיין בולט שובר שיא עול ובדצמבר את טייגר וודס מסתבך ברומנים אסורים.

בויל על הבמה, ארכיון
מלכת הרשת: סוזן בויל כמובן | צילום: רויטרס

ובמקום הראשון... למישהו היה ספק? המקום הראשון משאיר הרחק מאחור את כולם עם 120 מיליון צפיות. פי ארבעה מהמקום השני. בתחרות הכישרונות בבריטניה, סוזן בויל הגיעה רק למקום השני, אבל ביו-טיוב היא המלכה האחת והיחידה. בזכות הסרטון הזה גם הרקיעו מכירות התקליטים שלה.

הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק