N12
פרסומת

פייסבוק לא נחה: משיקה את "טרנדינג"

לצד דיווחים על עזיבה המונית בעיקר מצד צעירים, ממשיכה הרשת החברתית הפופולארית בעולם להתחדש. אמש השיקה פייסבוק שירות חדש - "טרנדינג" שיאפשר לעקוב אחרי כל מה שחם בניוז-פיד

יואל גלייזר
חדשות
פורסם:
מתכנן איחוד בשנת 2020. צוקרברג
צילום: רויטרס, חדשות
הקישור הועתק
מתכנן איחוד בשנת 2020. צוקרברג
מתחדש, צוקרברג | צילום: רויטרס, חדשות

במאמץ לחדש ולרענן את הרשת החברתית השיקה פייסבוק שירות חדש: trending. בקרוב תוכלו למצוא בצידו הימני העליון של עמוד הניוז-פיד שירות חדש שיוקדש כולו לאירועים הבולטים והמדוברים ביותר ברשת החברתית הגדולה בעולם.

תוכניות טלוויזיה, אירועים, מבזקי חדשות ולמעשה כל מה שעולה על סדר היום וקיבל תשומת לב מיוחדת מהגולשים, ירוכז באזור זה ויציג תמונת מצב של הנושאים החמים, המותאמים לכל משתמש בנפרד ולפי תחומי העניין שלו.

"פייסבוק הוא מרחב שבו אנשים מכל העולם מתאספים מדי יום כדי לשתף את מחשבותיהם בזמן אמת, בשיחה על נושאים שונים - מגלובוס הזהב ועד מותו של נלסון מנדלה", נאמר בהודעת החברה. "היום אנחנו מכריזים על 'טרנדינג', מוצר חדש שנועד להעלות מעל פני השטח שיחות ונושאים רלוונטיים שיעזרו לגלות את התוכן הטוב ביותר ברשת".

בפייסבוק מספרים שאלגוריתם מיוחד יאתר את הסיפורים המרכזיים מעמודים אחריהם אנחנו עוקבים כמו גם מסטטוסים של חברים. השירות שהושק היום בארצות הברית, קנדה, הודו, אנגליה ואוסטרליה, צפוי להתרחב ליתר מדינות העולם בשבועות הקרובים.