מה לא עושים כדי לקדם מוצר חדש: את הפרסומת החדשה של חברת "פיליפס", לטלוויזיית ה"סינמה 21:9" שלה, סביר להניח שלא תשכחו הרבה זמן. 

הבמאי אדם ברג רצה "ליצור משהו חדשני" לדבריו, ולכן יצא במשהו חדשני ומרענן: פריים אחד של פרסומת, שהתנועה היחידה בה היא של המצלמות. כל השאר - שוטרים, גנבים, מכוניות וכדורים שורקים - פשוט קפואים במקום. 

גודלו של המסך עליו נעשית הפרסומת הוא ביחס של 9:21, כלומר כל הגדרותיו הן של מסך קולנוע של ממש. הסרטון מתחיל מסיטואציה אלימה מחוץ למה שנראה כבנק שנשדד, אבל האקשן רק הולך ומשתפר כשנכנסים לבנק.

חלונות נשברים, אנשים סופגים יריות ועפים מחלונות והכל קורה באותה שניה בדיוק, בלי תנועה של האובייקטים המצטלמים, בלי שום כישרון משחק - אלא רק עם אפקטים המבוצעים על ידי המצלמות. אורכה של הפרסומת הוא שתי דקות בלבד, אך בזמן הזה תספיקו להנות מחוויה אינטראקטיבית - ולשוטט אפילו בין החלקים שהוקפאו.