"נחבר את כל העולם". צוקרברג (צילום: AP)
מתיחת פנים לרשת החברתית. מייסד פייסבוק מ | צילום: AP

החלה הספירה לאחור לקראת המהפך הגדול הבא בפייסבוק: הרשת החברתית הגדולה בעולם, שמאבדת גולשים רבים בחודשים האחרונים לטובות מתחרות חדשות וקטנות יותר, משיקה הערב גרסה חדשה ומעודכנת ל-News Feed.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"המטרה שלנו היא להראות תמיד לכל אדם את אוסף הידיעות הרלוונטיות ביותר, שתביא למקסימום את המעורבות והעניין שלו", נכתב בהודעה שפרסמה פייסבוק. במסיבת עיתונאים שתיערך הערב צפויה החברה לחשוף פרטים נוספים על החידוש.

על פי ההערכות, ב-Feed החדש יהיו תמונות גדולות יותר ויושם דגש רב יותר על סרטונים. העמוד צפוי לכלול כלים מוזיקליים שיהיו רלוונטיים גם לפרסומות עצמן. ה-News Feed חשוב לפייסבוק, מכיוון שלמעשה הוא מהווה את עמוד הבית שלה. הוא מותאם לגולשים וככל שהם מבלים יותר זמן בעמוד הזה, כך פייסבוק מרוויחה יותר.

רבות נכתב אודות מה שנראה כמו אובססיה של פייסבוק להתחדש ולהשתנות כל הזמן. החברה מנסה כל הזמן לשפר את יכולותיה ואת רמת המעורבות של הגולשים, אך לעיתים הדבר בא על חשבון הגולשים וגורר תסכול וביקורת נרחבת.