שיא ביום הקניות הגדול באינטרנט
ענקית הקניות ברשת "עליבאבא" חגגה כמדי שנה את החג הרווחי ביותר בעולם - "יום הרווקים הסיני". תוך שניות מפתיחת המכירות הגולשים הסתערו על ההנחות, ורשמו קניות במיליארדים: "המכירות עלו ב-21%"


יום הקניות הגדול ביותר בעולם התחיל בפיצוץ: ענקית הקניות עליבאבא הודיעה הלילה (ראשון) שהמכירות בפתח "יום הרווקים הסיני" חצה את רף המיליארד דולר, וכל זה רק אחרי 85 שניות מפתיחת יום המכירות - שיא חדש לחברה. לאחר שעה, המכירות הגיעו כבר ל-10 מיליארד דולר, 21% יותר מהשנה שעברה.
"יום הרווקים הסיני" נחשב ליום הקניות באינטרנט הגדול ביותר ברחבי העולם ומציע מגוון הנחות לרגל ה"חג" המזויף. בשנה שעברה, סך המכירות במהלך היום באתר עליבאבא הגיע לכדי 168 מיליארד יואן, 24 מיליארד דולרים - יותר מ"בלאק פריידי" ו"סייבר מאנדיי" יחד.
כבכל שנה, עליבאבא השיקו את היום באירוע גאלה גדול שאירח השנה את הזמרת מריה קרי, שהופיעה במקום. לנשיא ומייסד החברה, ג'ק מא, זהו יום הקניות האחרון בתפקיד. בחודש ספטמבר החברה הודיע שמא צפוי לעזוב בשנה הבאה ולהותיר את הניהול למנכ"ל החברה, דניאל זאנג.
