סלקום בתגובה: "הטענות מופרכות" (צילום: רויטרס, חדשות)
צילום: רויטרס, חדשות

חברת התקשורת סלקום מזהירה את לקוחותיה מפני ניסיון מתקפת "פישינג" על ידי מסרונים מזוייפים שנשלחים ללקוחותיה. ההודעות שנשלחות מעדכנות על סיום חבילת השירות ומפנות ללחוץ על הלינק שמבקש פרטי אשראי. "לסלקום אין כל קשר להודעות אלו", נשלח בהודעת האזהרה ללקוחות.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

מהחברה נמסר שעם זיהוי התרמית החברה חסמה את הגישה לאתר אליו מפנות ההודעות המזויפות ופנתה לספק השירות שדרכו נשלחות ההודעות על מנת לחסום את האפשרות לשלוח הודעות חדשות.

בהודעה ששלחה סלקום ללקוחות נכתב: "אזהרה. לקוח יקר, בימים האחרונים, חלק ממנויי חברות הסלולר קיבלו הודעות SMS לחידוש חבילת הסלולר, וכן קישור להזנת פרטי כרטיס אשראי. לסלקום אין כל קשר להודעות אלו. ככל שהזנתם את פרטי כרטיס האשראי שלכם הנכם מתבקשים לפנות לחברת כרטיסי האשראי לקבלת הנחיות".

מסלקום נמסר שבכוונתה לפנות למשטרת ישראל ולהגיש תלונה.