פלאפון מכריזה על הפיצוי ללקוחות
תקלה נרחבת ברשת פלאפון | צילום: חדשות 2

אחרי תקלות הענק בשבוע שעבר, שוב שיבושים נרחבים ברשת פלאפון: משתמשים רבים ברחבי הארץ דיווחו היום (שלישי) על קושי בהוצאת וקבלת שיחות וגם בגלישה באינטרנט. בחברה אמרו בתגובה כי מתבצעות בדיקות להערכת המצב, ולאחר זמן קצר הודיעה על שיפור ביציבות הרשת. כשעתיים לאחר תחילת השיבושים הודיעו בחברה על סיום התקלה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

משתמשים רבים ניסו לפנות לחברה דרך הרשתות החברתיות ולברר מה פשר התקלה ומתי תתוקן. אחת הגולשות כתבה: "שוב אין קו ואין עם מי לדבר". גולשת אחרת הטיחה: "בושה". גולש נוסף: "מה יהיה עם פלאפון, עוד פעם מושבתים?"

מהחברה נמסר סמוך לשעה 18:30: "הסתיימה התקלה בפלאפון. החברה מודיעה על יציבות ותפקוד שגרתי של הרשת. האירוע שהחל היום אחר הצהריים הסתיים נכון לשעה זו. צוותי הנדסה של החברה ומומחים מטעם חברת HP ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת".

התקלה ביום ראשון שעבר השפיעה על חצי מיליון לקוחות ברחבי הארץ. יום לאחר מכן פרסמה החברה את הפיצוי שיקבלו מאות אלפי לקוחותיה שחוו שיבושים בשירותי התקשורת. החברה תעניק הטבת גלישה ללא הגבלה למשך חודש למנויי החברה הרלוונטיים, שמספר הטלפון שלהם מתחיל בספרות 6 ו-7.

כמו כן נמסר כי ללקוחות מהמגזר החרדי שאינם גולשים ברשת תינתן הטבה חלופית הכוללת 500 דקות שיחה לחו"ל. "ברצוני להתנצל בפני לקוחותינו ולהודות על הסבלנות", אמר רן גוראון, מנכ"ל פלאפון.