הכוכבת האמריקנית קים קרדשיאן השיקה בחודש נובמבר האחרון את אפליקציית Screenshop המאפשרת לזהות ולאתר פרטי אופנה על ידי סריקת תמונות בלבד, ובתחילת החודש היא אף הרחיבה את האפשרות הזו גם לרהיטים. ואולם, מה שלא כולם יודעים זה שהטכנולוגיה עליה היא מבוססת היא של הסטארט-אפ הישראלי Syte הממוקם בתל אביב.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

Syte פיתחה מנוע חיפוש ויזואלי המבוסס על אינטליגנציה מלאכותית. לחיצה על פריט אופנה שנמצאת בפייסבוק, באינסטגרם או בכל מקום אחר מפנה לעמוד עם הצעות לפריטים דומים, וקישור לאתרים בהם אפשר לקנות אותם.

בקיץ האחרון השלים הסטארט-אפ הישראלי גיוס של שמונה מיליון דולר, והוא כבר עובד עם בתי אופנה ומגזינים מובילים בעולם שהטמיעו את מנוע החיפוש הוויזואלי באתרים שלהם.