שירות המוזיקה "ספוטיפיי" הושק היום (שני) באופן רשמי בישראל. האפליקציה מכילה 35 מיליון שירים, והשירות יוצע ללקוחות במחיר משתנים לפי גודל החבילה ועם רשימות האזנה מותאמות אישית. לדברי החברה, הרשימות המותאמות הן בין היתרונות שלה בשוק.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

המחיר הרגיל ללקוחות יעמוד על 19.90 שקלים לחודש, כשהחודש הראשון יהיה חינם. ניתן יהיה לעשות שימוש בשירות לגמרי בחינם אך אז יצטרכו המשתמשים להאזין לפרסומות במהלך ההאזנה, והאפשרות לדלג על שירים תהיה מוגבלת.

רשימות ההשמעה עצמן יהיו מותאמות למשתמשים עם אלגוריתם שילמד אותם. כבר החל מהיום קיימות 22 רשימות השמעה בעברית, בהן מוזיקה ים תיכונית, פופ ישראלי ועוד. האפליקציה, שתכיל אופציה לחיפוש בשפה העברית, מקיימת גם שיתוף פעולה עם וויז, כך שהלקוחות יוכלו לשמוע מוזיקה תוך כדי ניווט.

"אנחנו מאוד נרגשים להשיק היום בישראל את ספוטיפיי עם חווית מוזיקה חדשנית", אמרה ורוניקה דיקואטרו, המנהלת האזורית של החברה בדרום ובמזרח אירופה. "הודות לקטלוג מוזיקה עשיר, המלצות מותאמות אישית לכל משתמש ופלייליסטים מעולים, גילוי המוזיקה האהובה עלינו קל הרבה יותר".

עורך התוכן הבכיר שינהל את התוכן של האפליקציה בישראל יהיה יונתן קוטנר, הבן של מגיש גלי צה"ל יואב קוטנר.