בחופש הגדול שעבר, בזמן שרוב התלמידים העדיפו לבלות בבריכה ובקולנוע, החליט רותם גנץ בן ה-13 להקים חברה שתתמחה בבניית אתרי אינטרנט.מהר מאוד קרם החלום עור וגידים, ורותם, שעוד לא חגג בר-מצווה, כבר הפך לנשיא חברת "תפוח פרסום".

למרות שהם רק ילדים, לרותם וחבריו: המנכ"ל, הסמנכ"לים, אנשי טלמרקטינג ויו"ר ועד עובדים, יש יעד מאוד מוגדר: 200 אלף שקלים עד סוף השנה.  בינתיים זה נראה בהחלט אפשרי. הכל מסודר, הכסף נכנס, לקוחות יש וגם העובדים מרוצים. "הוא יודע איך לנהל", מחמיא איתן שצמן הסמנכ"ל . "יש לו ניסיון".

ומה אומרת על כל זה אמו של איש העסקים הצעיר? היא ניחשה שהוא יעשה את זה בגדול - כבר שהיה קטן. "היזמות שלו התחילה בגיל מאוד צעיר", משתפת רינה גנץ. "כבר בכיתה א' הוא פתח מוזיאון לאבנים".