אלדר וחומסקי. כבר לא (צילום: גלובס)
אדלר וחומסקי. כבר לא | צילום: גלובס

הצוות אדלר חומסקי - הסוף: ‎‎ראובן אדלר, אחד הפרסומאים הוותיקים והמשפיעים בישראל, החליט למכור בהדרגה את חלקו במשרד הפרסום אדלר-חומסקי שפעיל מאז שנת 1996 ויישאר יו"ר פעיל. על פי הדיווחים אדלר ימכור חלקו לשותפים בכ-80 מיליון שקל.

‏את המניות של אדלר במשרד (40%) קונים השותפים באדלר-חומסקי, שהמרכזי בהם הוא אייל חומסקי, שמחזיק כיום ב-40%. אורי עיני ואמיר גיא, שמשמשים מנכ"לים משותפים של החברה, מחזיקים כיום כל אחד כ-3%, וצפויים להחזיק בתום התהליך 8% כל אחד.

כל אחד מהשותפים יגדיל את חלקו באופן פרופורציונלי לחלקו כיום, כך שאייל חומסקי יישאר גם לאחר העסקה השותף הבכיר ביותר בחברה.

מדורג שני בין משרדי הפרסום בישראל

משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי נמצא כיום בשליטת ראובן אדלר ואייל חומסקי. המשרד מדורג בשנים האחרונות באופן קבוע במקום השני בדירוג ההוצאה לפרסום של משרדי הפרסום בישראל על-פי יפעת בקרת פרסום. היקף פרסום של המשרד במחצית הראשונה של 2010 עמד על 203.3 מיליון שקל, ששיקף ירידה של 11% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

‏‏‏בין הלקוחות הבולטים של החברה ניתן למנות את בזק, שופרסל דיל, פלאפון, צ'מפיון מוטורוס ובנק הפועלים. בעבר הוא זכה בלא מעט מכרזי פרסום של גופים ממשלתיים.

‏‏ראובן אדלר אישר את הידיעה. ‏תגובתו של חומסקי לא התקבלה עד לפרסום הידיעה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק