N12
פרסומת

ה"אמזון הישראלית" במוקד הביקורת: לקוחות זועמים על עיכובים ושירות כושל

גל תלונות חריג נגד חברת KSP בשל שירות לקוחות לקוי, עיכובים חריגים בהזמנות וחבילות שתקועות במחסנים • "שירות הלקוחות שלהם הפך פשוט להיות בלתי נסבל", שיתף אחד הלקוחות • חלק מהישראלים קיבלו הודעה אוטמטית שתולה את המצב במלחמה ובגיוס מילואים של עובדי החברה • מ-KSP נמסר: "האתר חווה ביקושים קיצוניים, עובדי החברה עבדו גם בלילות ובסופי השבוע"

רביד אדרי
רביד אדרי
תוכנית חיסכון
פורסם: | עודכן:
הקישור הועתק

אלפי ישראלים מזמינים מדי יום מוצרים באינטרנט – ממכשירי אלקטרוניקה ועד ציוד לבית, בגדים ואפילו מצרכים. אחת הרשתות הפופולריות ביותר בישראל היא KSP, יש שקראו לה "אמזון הישראלי". החברה החלה את דרכה כחנות מחשבים קטנה והפכה לאימפריית קניות אונליין עם מאות סניפים ברחבי הארץ ומגוון עצום. אבל בזמן האחרון, משהו בשירות שהישראלים כל כך אהבו - השתבש.

עשרות לקוחות סיפרו ודיווחו כמעט על אותה חוויה: חבילות שנתקעות במחסנים, הבטחות לזמני אספקה שלא מתממשות, ושירות לקוחות - שקשה עד בלתי אפשרי להגיע אליו. "שירות הלקוחות שלהם הפך פשוט להיות בלתי נסבל, הם לא עונים, לא מגיעים מוצרים. פשוט מבאס", שיתף אחד הלקוחות.

"חיכיתי למוצר הזה הרבה זמן - בסוף נאלצתי לבטל ולקנות במקום אחר במחיר גבוה יותר"

לקוחה נוספת סיפרה שהזמינה אביזרים למחשב לילד בכ-2,500 שקל: "היה רשום שזה יגיע תוך שישה ימי עסקים. עברו שבועיים, ועדיין כלום. פניתי בוואטסאפ, באתר, במייל – אין שום מענה אמיתי"

חלק מהלקוחות שיתפו שהם נאלצו לבסוף לבטל את ההזמנה - "חיכיתי למוצר הזה הרבה, הייתי צריך אותו, ובסוף נאלצתי לבטל ולקנות במקום אחר, אפילו במחיר גבוה יותר".

לטענת חלק מהלקוחות, ההודעות האוטומטיות שקיבלו מהחברה תלו את העיכובים במצב הביטחוני ובגיוסי המילואים, אך בפועל – הם מצאו את עצמם ממתינים שבועות ללא מענה ברור.

מחברת KSP נמסר בתגובה: "על רקע המלחמה, אתר KSP בהיותו אתר הסחר הגדול בישראל, חווה ביקושים קיצוניים. בתגובה חסמנו זמנית הזמנות חדשות, ומאות עובדי KSP עבדו גם בלילות ובסופי שבוע".

"נכון לעכשיו, מתוך עשרות אלפי הזמנות המסופקות בשבוע, רק 167 הזמנות הנמצאות בפיגור עדיין מעובדות במחסנים – עדות לכך שזמני האספקה חוזרים לסדרם. מערך שירות הלקוחות עדיין מטפל בפניות שהצטברו בשיא העומס, ולכן זמני ההמתנה עומדים כעת על עד 24 שעות. אנו מתנצלים ומודים ללקוחותינו הנאמנים על סבלנותם".