N12
פרסומת

אסם מעלה מחירים עד 9% לעשרות מוצרים: אלו ההעלאות בכל קטגוריית מוצר

בין המוצרים שיתייקרו: סלטי צבר, טבעול, אטריות למרק, בונז'ור, קטשופ ורטבים, עוגיות ומוצרים מבוססי שוקולד • מדובר ב-14% מסך מוצרי אסם נסטלה, וכאלו ש"רובם מיוצרים במפעלי התעשייה בדרום" • לפי החברה: "בעקבות התייקרויות מצטברות משמעותיות מאוד, אנו נאלצים לעדכן את המחירון לקמעונאים" • אלו העלאות המחירים לפי קטגוריות מוצרים

מעיין פרתי
פורסם: | עודכן:
"טעם לא אופייני". קטשופ אסם
מוצרי אסם (ארכיון) | צילום: חדשות 2
הקישור הועתק

ענקית המזון אסם נסטלה מצטרפת לגל עליות המחירים: החברה הודיעה היום (ד') לקמעונאים שהיא מעלה את המחירים של חלק ממוצריה בטווח של 3%-9%. עם המוצרים שמחיריהם יתייקרו: סלטי צבר, טבעול, אטריות למרק, בונז'ור, קטשופ ורטבים, עוגיות ומוצרים מבוססי שוקולד ובהם קיט קט ובייגלה מצופה שוקולד.

לפי הודעת החברה המוצרים שיייתקרו מהווים כ-14% מסך מוצריה ו"רובם מיוצרים במפעלי התעשייה בדרום".

אלו ההתייקרויות בכל תחומי המוצרים:
מוצרי טבעול: 4%-9%
מוצרי צבר: 4%-9%
מוצרים מבוססי שוקולד: 5%-8.9%
מוצרי בונז'ור: 3%-9%
מוצרי קולינארי (קטשופ ורטבים כסויה וצ'ילי מתוק): 5%-8%

לפי הודעת החברה, "בעקבות התייקרויות מצטברות משמעותיות מאוד, אנו נאלצים לעדכן את המחירון לקמעונאים של חלק קטן ממוצרי החברה שמושפעים בצורה המשמעותית ביותר מהתייקרויות אלו".

עוד נכתב בהודעה כי "במהלך השנה האחרונה החברה השלימה מהלכי התייעלות עמוקים ביחידות החברה, לצד השקעה של 150 מיליון שקל בבניית מפעל טבעול חדש בצמידות למפעל צבר, לטובת ייעול תהליכי הייצור. עם זאת, ההתייקרויות המצטברות הניכרות מחייבות אותנו לבצע התאמה חלקית ומתונה של המחירון, המפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות, כאשר את רובן אנו ממשיכים לספוג".