בילוי עתידני בקניונים: בימים הקרובים תושק בקניון עזריאלי בתל אביב טכנולוגיית מציאות רבודה (AR) שתאפשר למשתמשים בה לנווט בקניון, לשחק במרחבים הוירטואליים ולצפות במיצגים אומנותיים. הטכנולוגיה מושקת לראשונה כפיילוט, ובהמשך תוטמע בכלל קניוני עזריאלי ברחבי הארץ.

את הטכנולוגיה פיתחה חברת הסטארט-אפ Resonai, שיצרה העתק ויזואלי מדויק של כל חללי המבנה, על ידי "מידול" הבניין באמצעות צילום וסריקה של הנכס – ובאמצעותו החוויה של הצרכנים משתדרגת כשהם נחשפים לשכבות המידע, לאפליקציות ולמשחקים במציאות רבודה.

הטכנולוגיה תכלול מספר פיצ'רים, בהם: ניווט מהחניון אל החנויות המבוקשות וחזרה לרכב באמצעות חצים תלת-מימדיים הצפים במרחב, משחקים חבויים ברחבי הקניון ובהם קופונים וירטואליים בהתאמה אישית, וצפיה במיצגים אמנותיים וירטואליים המתכתבים עם החלל הפיזי.

אמיל אלון, מנכ"ל ומייסד Resonai (צילום: שי גלברג)
אמיל אלון, מנכ"ל ומייסד Resonai | צילום: שי גלברג

אמיל אלון, מנכ"ל ומייסד Resonai: "לוקחים את חווית הקניות אל העתיד ומספקים למבקרים בקניונים חוויה שטרם נראתה במדינת ישראל". ענבל אלעזר, מנהלת תחום החדשנות בקבוצת עזריאלי: "הפיצ'ר החדש יאפשר למבקרים בקניון עזריאלי לחוות יותר ממה שהעיניים שלהם יוכלו לראות. בכך, אנחנו למעשה פותחים את ה"גן הסגור" שמיועד לגיימרים, ומאפשרים לקהל המגוון שלנו להרגיש ולהיות חלק מהעתיד הווירטואלי".