N12
פרסומת

אחרי שמונה חודשים בלבד: ריינאייר מפסיקה את תוכנית הנוסע המתמיד שלה

חברת האולטרה לואו קוסט, ריינאייר, הודיעה שהיא מפסיקה את תוכנית ה-PRIME שלה בגלל הפסדים, חודשים ספורים בלבד אחרי שהושקה. "הניסוי עלה יותר כסף ממה שהוא הכניס. כמות זו של מנויים לא מצדיקה את הזמן והמאמץ הנדרשים"

אילן ארנון
פורסם: | עודכן:
ריינאייר נוסעים
צילום: Svet foto, shutterstock
הקישור הועתק

שמונה חודשים בלבד אחרי שהשיקה אותו, חברת הלואו קוסט, ריינאייר, הודיע שהיא מפסיקה את תוכנית הנוסע המתמיד שלה - שנקראה PRIME.

כך, במרץ האחרון החברה הודיעה שהיא מתחילה במכירת מועדון שנתית, בה ניתן לקבל שלל הטבות בטיסות החברה עבור תשלום שנתי של עד 100 דולרים. בין ההטבות: מכירות של כרטיסים מוזלים פעם בחודש, בחירת מושבים בחינם, ביטוח נסיעות שכלול בטיסה ועוד.

לפני יומיים, וכ-8 חודשים לאחר שהושקה, בחברה ציינו שהם מפסיקים את הפעילות של המועדון. על פי החברה, מי שנרשם יוכל לנצל את החברות עד תום השנה עליה שילם, אך לא יהיו יותר רישום של מינויים חדשים.

על פי הנתונים, כ-55 אלף נוסעם נרשמו לתוכנית, מה שהוביל להפסדים גדולים עבור חברת התעופה. דורה בריידי, מנהלת השיווק של החברה, אמרה: ב כדי להשיק מכירות חודשיות בלעדיות של מושבי פריים עבור 55,000 החברים שלנו".

חשוב לציין שכבר ב-2019 השיקה חברת התעופה אופציה של שדרוג בטיסות עבור מנוי שנתי - בשם "Ryanair Choice", אך תנאי התשלום וההטבות התנהלו בו קצת אחרת, וכעת נראה שיחזרו למודל של השיטה הישנה.