שוב יצורים חיים – הפעם במים: יארה ובעלה מנויים בשנה האחרונה לשירות המים של מי עדן, ואחת לכמה שבועות מקבלים לביתם מספר כדי מים שאותם הם מחברים למכשיר שברשותם. לפני שבוע נדהמו השניים לגלות שאחד מכדי המים מלא במקקים.

היא הבחינה בממצא המטריד כשניגשה לשתות כוס מים – וראתה שהמקקים צפו ונדבקו לדפנות הפנימיות של המכל. בסרטון שצילמה, תיעדה את המקקים מפוזרים: "רציתי להקיא", היא נזכרת. "בדיוק באתי לשתות את כוס המים כשראיתי שהוכל מלא ביצורים חיים".

יארה החליטה לפנות לשירות הלקוחות של מי עדן בטענה שהמקקים הגיעו עם מכל המים, ולטענתה שירות הלקוחות התנער מאחריות למקרה – ולא הסכים לפצות אותה. בנוסף, יארה ביקשה מהחברה שתבטל את המינוי שלה ותחזיר לה את התשלום על חודש אוגוסט, אך גם הבקשה הזו נענתה בסירוב לטענתה.

ג'וקים בכד מי עדן
המקק בתוך המים. "לא שותה יותר מים מאז"
ג'וקים בכד מי עדן
יארה נדהמה לגלות ג'וקים במכל, החברה תזכה אותה על חודש אוגוסט

"הכד הגיע סגור ולא הייתה לנו סיבה לפתוח אותו עד שהתקנו אותו למכשיר, וזה קרה כמה שעות לאחר שקיבלנו אותו במשלוח. זה פשוט נורא לקבל מוצר כזה. אני לא שותה מים מאז. גם לילדה שלי אני לא נותנת יותר לשתות מים ממי עדן", אומרת יארה.

ממי עדן נמסר בתגובה: "כל תהליך היצור של המים המינרליים הטבעיים במפעל מי עדן, המחזיק בתקני איכות בין-לאומיים מחמירים ביותר, לרבות בתהליך האריזה והשינוע - נעשה ללא מגע יד אדם, בהיגיינה מקסימלית, על ידי בקרת איכות ופיקוח קפדניים. גם הכדים עוברים בקרה ויזואלית מקדימה לוודא היעדר עצמים זרים ומספר סבבי שטיפה וחיטוי. הלקוחה פנתה אלינו לראשונה ב-29.8 והתלוננה כי לאחר פתיחת הכד וחיבורו למתקן, הבחינה בגוף זר בכד. גם מהתמונה שנשלחה אלינו ניתן לראות בבירור כי הכד חובר למתקן וייתכן כי בעת פתיחת הכד וחיבורו למתקן חדר גוף זר לתוך הכד. אנו מתנצלים על תחושותיה של הלקוחה. הצענו ללקוחה החלפה של הכד וכן כי המתקן יעבור סניטציה (ניקיון) ואף הוצע לה החלפת המתקן ללא עלות. בכל מקרה ועד לברור העניין הבטחנו כי לא נחייב את הלקוחה בגין חודש אוגוסט והלקוחה תזוכה על חשבונית זו".

לפניות לכתבת: avivitm@ch2news.co.il