הפיתרון ללקוח: לכבות, ולהדליק מחדש (צילום: חדשות 2)
קיבלו SMS באמצע הלילה. אילוסטרציה | צילום: חדשות 2

שמעון זיידמן, לקוח סלקום מרמת-גן, לא ציפה לכזו ברכת שנה טובה מחברת הסלולר. לאחר המעבר לשעון חורף הלילה, זיידמן טוען כי קיבל שתי הודעות SMS מסלקום המזכירות לו להזיז את השעון - בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר.

"קיבלתי הודעת SMS בשעה 3:27; חשבתי שקרה משהו קריטי, ואז אני רואה שזו הודעה מסלקום שמזכירים לי לעבור לשעון חורף", אומר זיידמן. "חזרתי לישון, ואז פתאום קיבלתי עוד הודעת SMS בשעה 3:28. בשלב זה השתקתי את הטלפון".

סלקום: "ההודעה נשלחה לחלק קטן מהלקוחות"

זיידמן פנה לסלקום וביקש פיצוי, אולם נענה בשלילה תוך שנציגת השירות מתנצלת בפניו על התקלה. "אני מ-03:00 בבוקר ער, וצורת הדיבור שלהם לא היתה יפה", הוא אומר. "ההודעה השנייה היתה מעין וידוא הריגה. זו הטרדה, ואני מתכוון לתבוע אותם".

בסלקום אישרו כי אכן תקלה הקשורה למעבר השעון הביאה לשליחת הודעות שירות לחלק קטן מלקוחות החברה, כהגדרתם. מהחברה נמסר: "בעקבות תקלת מחשב, לחלק קטן מהלקוחות, שהיו צריכים לקבל הודעות SMS שירותיות על סיום הטבה או תוכנית וכדומה, נשלחו ההודעות מוקדם ממועד המשלוח המתוכנן בעקבות המעבר משעון הקיץ לשעון החורף".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק