האם נמצא פתרון לתורים הארוכים? לאחר אין ספור תלונות על עיכובים ותורים ארוכים מאוד, בדואר ישראל ינסו פתרון חדש - לוקרים בפריסה ארצית, לשם יגיעו החבילות ויהיו זמינים ללקוח, 24/7. אז איך זה אמור לעבוד? ומתי ואיפה זה צפוי לקרות?

מורן קירשנר-גולדברג, סמנכ"לית השיווק של דואר ישראל, סיפרה הערב (ראשון), לעמליה דואק על הפרויקט החדש של דואר ישראל: "הלוקרים הם עוד אמצעי שייתן ללקוח את הדרך לבחור איך לאסוף את החבילות". "היום יש כ-1,400 נקודות מסירה, יש אפשרות דיגיטל - "דואר בקליק" שם ניתן לשלוח או לקבל חבילה עם שליח עד הבית, הלוקרים יהיו עוד אפשרות לאסוף חבילה בשעה ובמקום שנוח ללקוח".

 

מורן קירשנר גולדברג, סמנכלית שיווק (צילום: החדשות 12)
צילום: החדשות 12

לשאלה מתי נוכל להינות מהשירות החדש ענתה: "הפריסה מתוכננת תחילה בסניפי הדואר השונים, והצפי הוא שכבר בחודשים הקרובים נתחיל לפרוס את הלוקרים ברחבי הארץ". לדבריה בדואר ישראל "יודעים פחות או יותר מה אזורי הביקוש ברחבי המדינה ונפעל תחילה איפה שאנחנו מכירים כי הביקוש גדול יותר".

גם על התלונות הרבות שיש על התנהלות דואר ישראל בכמה תחומים ובעיקר על נושא השירות אמרה כי "יש לנו עוד דרך לעשות, מבחינת השירות אנחנו משקיעים המון משאבים למען שיפור השירות". לבסוף הסבירה כי השינוי כבר החל: "היום קיימות הרבה אפשרויות לקבל את החבילות, הוספנו 50 נציגים במוקד באופקים וגם אמצעים טכנולוגיים שנועדו לשפר את רמת השירות שלנו - ואנחנו במגמת שיפור".