כבר יותר משנה שלקוחות מתלוננים על "לה בוטה", חברה ישראלית למוצרי קוסמטיקה יוקרתיים, על שיווק מוצרים שלא נמצאים במלאי. לקוחות רבים נאלצו להמתין חודשים עד לקבלת המוצרים שהזמינו, ולא קיבלו זיכוי גם לאחר שדרשו אותו. בינתיים החברה נמכרה, אך התלונות נמשכות.

הטענות נגד החברה החלו כבר בחודש ינואר אשתקד. למרות התלונות הרבות ופרסומים שליליים, אתר החברה נותר פעיל והחברה אף יזמה מבצעים חסרי תקדים ששווקו בכל הפלטפורמות.

נטלי, תושבת מרכז הארץ, סיפרה שרכשה בחודש נובמבר האחרון מוצרים בשווי 500 שקלים, אך ההזמנה לא הגיעה. "בדצמבר, אחרי שיצאו לי שערות לבנות, השגתי אותם. רק אחרי צרחות הם זיכו אותי בסכום שרכשתי בו", היא אמרה ל-N12.

בינואר האחרון "לה בוטה" נרכשה על ידי חברת "ארגניה", שהבטיחה לעשות שינוי גדול בהנהלה. למרות ההבטחות, הלקוחות ממשיכים להמתין להזמנות.

חברת "לה בוטה" לא סיפקה את המוצרים במשך חודשים
התכתבות של לקוחה עם החברה

לדברי נטלי, אחרי המכירה ראתה באתר הודעה של ההנהלה החדשה, שהתחייבה לדאוג לכל ההזמנות שנעשו וכן לפיצויים. "לא רציתי לוותר כי אני מאוד אוהבת את המוצרים, אז הזמנתי שוב", הסבירה נטלי, ששוב התאכזבה. "שוב חיכיתי חודשיים וחצי. רק בשבוע שעבר, אחרי שניסיתי לתפוס אותם בטלפון במשך שבע שעות, קיבלתי את המוצרים שהזמנתי".

שירה הזמינה מוצרים של "לה בוטה" באמצע דצמבר האחרון. אחרי חודש היא ניסתה להבין עם שירות הלקוחות מדוע היא לא מקבלת את המוצרים ונאמר לה שהם לא במלאי. "שאלתי למה באתר מוכרים מוצרים שלא במלאי ולא מעדכנים שאין במלאי? היא (הנציגה – א"מ) לא הסבירה את עצמה ורק אמרה שמחליפים הנהלה. היא התנצלה ונתנה לי קוד קופון של 50% הנחה", תיארה שירה. חודש לאחר מכן היא התקשרה שוב לשירות הלקוחות. "שוב ענתה נציגה שהתנצלה ואמרה שמחליפים הנהלה והמשלוחים יוצאים ממש בקרוב. עד עכשיו לא קיבלתי את ההזמנה ויותר אין מענה מהם בשום פלטפורמה".

"אמרו שיש מחסור וממשיכים למכור מוצרים"

גם יפעת רכשה מוצרים של "לה בוטה" בחודש נובמבר במאות שקלים ולא קיבלו את המוצרים. "הם אמרו לי שיש להם מחסור בכוח אדם ואני אצטרך להמתין חודש", ציינה יפעת. "חיכיתי סך הכול ארבעה חודשים ובסוף ביקשתי פיצוי שעד עכשיו לא הגיע. בכל הזמן הזה הם ממשיכים למכור מוצרים באתר".

בעקבות פניית N12 לחברת "ארגניה", שרכשה את "לה בוטה", פוצו כל הלקוחות שפנו אלינו למערכת דרך המייל האדום.

מהנהלת החברה נמסר בתגובה: "אנו מצרים על החוויה הקלוקלת עליה מלינות הלקוחות וזמינים לכל דבר ועניין. בימים אלו אנו עמלים ודואגים כי כל פנייה תטופל ותקבל מענה הן באספקה, הן בקבלת זיכוי לבחירת הלקוחות והן בפיצוי, בנוסף להנחה נוספת, וחשוב מכל המענה האנושי המעניק תשובות לכל פונה.

"אנו מזמינים את הלקוחות שפנייתם טרם טופלה לפנות לשירות הלקוחות של La beaute. הוקמו מענה ומוקדי שירות ייעודים, אלו יעניקו מענה בפלטפורמות השונות תוך תגבור המערך. אף על פי שמרבית הפניות אינן מתקופת ההנהלה החדשה, האחריות כולה שלנו. נעניק מענה מלא ונספק את המוצרים ללקוחות. אנו יכולים להבטיח כי השירות, טיב המוצרים והענקת התמורה לכסף אותו השקיעו הלקוחות יוחזר במלואו בדרכים שציינו. לא תהא לקוחה שתישאר ללא אחריות ומענה הולם".

יש לך סיפור טוב? שלחנו לנו למייל האדום: mail@ch2news.co.il