מבחינתנו כל חטיף חדש של קינדר שמגיע לישראל זאת סיבה למסיבה. יש שיגידו שמדובר בחטיפים גנריים למדי ושההייפ סביבם מוגזם, אבל לדעתנו לפחות - מדובר במותג שבאמת יודע לעשות חטיפים מהשורה הראשונה (כשזה נוגע לחטיפים תעשייתיים).

הפעם מדובר בקינדר טרונקי (צפו בטעימה הסרטון ועקבו). טרונקי הוא חטיף שקיים באיטליה שנים ארוכות ונמכר באריזה אדומה, מבית פררו (שקינדר היא חברת בת שלה). אלא ששם זהו חטיף במילוי קרם אגוזי לוז ואנחנו קיבלנו פה את הגרסה של קינדר שכוללת כמובן קרם חלב וגם שברי ביסקוויט וקרם שוקולד בתוך ופל.

מבחינת הנראות מעטפת הופל מספקת לוק מאוד יבשושי לכל האירוע, מה שהופך את החטיף הזה, לפחות מהבחינה הוויזואלית, לפחות מזמין מחטיפים רבים אחרים מבית קינדר. במבחן הביס, הופל נשבר בצורה שהופכת את כל החטיף למעוך ולא נוח להמשך אכילה, וזה קצת מבאס. שוב, בטח כשמשווים למשל לחטיפים אחרים של קינדר כמו קארדס, שם חווית האכילה מרגישה מחושבת בהרבה.

קינדר טרונקי  (צילום:  FERRERO, יחסי ציבור)
קינדר טרונקי. חדש | צילום: FERRERO, יחסי ציבור

ומה עם הטעם? ובכן, כמו הרבה מחטיפי קינדר שמשלבים את קרם החלב המוכר של המותג עם וואפל, מדובר בהמשך ישיר לאותה האווירה: מי שאוהב - אוהב, מי שלא מתחבר - לא יתחבר גם הפעם. אלא שההבדלים נובעים דווקא מהיחסים בכמויות ומהתוספות.

בטרונקי יש הרבה יותר קרם וגם תוספות כמו שברי הביסקוויט וקרם השוקולד שהופכים את הביס להרבה יותר מדי מתוק. על אף שרצינו מאוד להתלהב, לטעמנו מדובר בחטיף דווקא פחות מרשים מבית קינדר. השילוב בין יותר מדי קרם לוופל מעט יבשושי ותוספות שממתיקות יתר על המידה (גם אם מגוונות את המוצר עצמו) הוא לא אלגנטי במיוחד.

שוב, לא בכדי אנחנו מזכירים את הקארדס המאוד מוצלח של קינדר, כי שם יש איזון מאוד נכון ובוגר בין כמויות מלית לוופל ומופגן איפוק בגזרת התוספות, שהתוצאה שלו נהדרת. אולי דווקא בחורף יהיה זה זמן טוב יותר לנסות מחדש את הטרונקי, כי בתוספת החום הישראלי, מדובר פשוט בחטיף שבא בתזמון לא נכון.

מחיר לצרכן: 11.90-14.90 שקלים למארז 5 יחידות.