החנויות יאוחדו (צילום: חדשות 2)
החנויות יאוחדו | צילום: חדשות 2

אחרי יותר מ-12 שנים של פעילות בחנויות נפרדות ובמיתוג שונה - ייטמע "קסטרו מן", קו ההלבשה הגברי של רשת האופנה הישראלית הוותיקה, בתוך המותג הכללי "קסטרו" שפנה עד כה רק לנשים.

בחברה מובילים כבר תקופה ארוכה מהלך לאיחוד בין "הרשת האם" לרשת האופנה לגברים, שהחלה לפעול בשנת 2000. המהלך בא לידי ביטוי גם בשטחי המסחר והחנויות וגם ברמת המיתוג.

לחדשות 2 נודע כי חלק גדול מבגדי הגברים המשווקים בימים אלו ברשת אינם עוטים עוד את הלוגו הייחודי "קסטרו מן" - אלא "קסטרו" בלבד. שינוי מהותי יותר נוגע לתכנון פתיחת החנויות החדשות של החברה, שיציעו את מרכולתה הן לנשים והן לגברים.

"קסטרו" מיישרת קו עם "פוקס"

בכך תחבור קסטרו ל"פוקס" הישראלית, שהצטרפה עוד קודם למגמה המתחזקת בשוק האופנה העולמי להציע ביגוד לנשים, גברים ואף לעיתים לילדים באותו המותג ותחת קורת גג אחת.

ב"קסטרו" אישרו את פרטי הידיעה ומסרו כי "כחלק מהמעבר לחנויות גדולות יותר המאחדות את קו הנשים והגברים תחת קורת גג אחת, וכן כחלק מהתרחבות הקולקציה והוספת קו ה-BLACK המחויט, עבר גם הלוגו של קסטרו התפתחות עיצובית שתומכת את המהלך".

נוסף על כך, הוסיפו שם כי "במסגרת המיתוג המחודש פותח השנה ה-RED BAR, הסמל המלבני האדום, שמהווה התפתחות ישירה ללוגו 'קסטרו'. ה-RED BAR נקי מכיתוב ובעל נוכחות אייקונית, מלווה את כל קולקציית האופנה של קסטרו בנשים בגברים ובג'ינסים".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק