המבצע שלא היה: לקוחות שהגיעו לסניף של רשת "הום סנטר" בביג בבאר שבע יכלו להתבלבל ולחשוב שמציעים להם מוצרים במבצע, בעוד שלמעשה מתווית המחיר ניתן היה להבין שהמחיר בעצם עלה. ברשת הבהירו שלא כתוב שמדובר במחירי מבצע ואף טענו שנעשתה טעות בהדפסת תוויות המחיר במפעל.

חיפוש אחר מחירו של מוצר מסוים העלה מספר תוצאות: מצד אחד, על השילוט שעל המדפים נכתב המחיר והוצג כזול במיוחד – "רק 49.9 שקלים" לדוגמא, מצד שני על המוצרים עצמם תווית המחיר הייתה נמוכה בהרבה. עם זאת, תוויות המחיר הנמוכות היו מחוקות כולן, כך שרק מאמץ מסוים היה מגלה לך את המחיר המקורי והזול. ניתן להניח שרבים מהקונים חשבו שם מקבלים מחירי מבצע.

המבצע שלא היה בהום סנטר
המחיר כפי שהוא הוצג על המדפים
המבצע שלא היה בהום סנטר
המחירים המחוקים בהום סנטר
המבצע שלא היה בהום סנטר
המחיר כפי שהוא מופיע על המדף

מרשת "הום סנטר" נמסר בתגובה: "הצגתכם כמחיר מבצע במוצרים הוא מטעה, המוצרים המוצגים אינם במבצע ולא היו במבצע ורואים זאת בשילוט שמוצג בו מחיר יחיד, ושאין תיאור 'מחיר מבצע '. מחיר המועדון הינו בלעדי רק ללקוחות 'מועדון פאוור קארד' והינו נגזרת של הנחה קבועה ממחיר המוצר.

"עקב התייקרות של מאות אחוזים בחומרי הגלם וההובלות הימיות, בפריטים המוצגים בוצע עדכון מחיר עוד בתהליך ייצור ונפלה טעות במדבקת המחיר במפעל בחו"ל. עליות המחירים שרשת הום סנטר סופגת כיום אינה מגולמת באופן מלא במחירי המוצרים, ולצערנו באם לא יהיה שיפור במחיר ההובלות יהיו  אפילו עליות נוספות. רשת הום סנטר תמשיך להציע ללקוחותיה מגוון פריטים לחידוש הבית במחירים משתלמים".