מדוע המחירים ברשתות השיווק משתנים כשאנחנו מגיעים לקופה?
כמה מאיתנו באמת עוצרים לבדוק את הקבלה שאנחנו מקבלים אחרי קניות? תיעודים מטרידים ממספר רשתות שיווק ברחבי הארץ מצביעים על תופעה מדאיגה: הפרש מחירים בין מה שנקוב על המוצר לבין מה שמשלמים הלקוחות כשהם מגיעים לקופה. וההבדל? נע בין שקל אחד לחמישה עשר שקלים למוצר

פורסם:
תגובת רשת "יינות ביתן": "אנחנו למדים את התביעה. ישנן בעיות נקודתיות שמטופלות במקום, זה לא חלק ממדיניות הרשת".
מרשת "רמי לוי שיווק השיקמה" נמסר בתגובה כי "התביעה מגוחכת ומוםרכת. עסק שמעסיק 7,000 עובדים אינו חף מטעויות, אך מכאן ועד להציג את הדבר כשיטה או לנופף במספרים הזויים, המרחק רב עד לא קיים".
מצאתם טעות לשון?