החזרת מוצרים. פרסיל (צילום: אפרת אשל)
החזרת מוצרים. פרסיל | צילום: אפרת אשל

בהמשך לפרסום בשבוע שעבר, חברת פרסיל פרסמה היום (שלישי) הודעה על איסוף מוצרי ג'ל לכביסה לבנדר. על פי הודעת החברה בבדיקת בקרת איכות התגלה ריח רע ובעקבות כך הוחלט לאסוף את המוצרים מהשוק.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

בהודעת החברה נכתב כי איסוף המוצרים הפגומים מרשתות השיווק כבר החל בשבוע שעבר. עם זאת, בחברה קוראים לצרכנים אשר רכשו את המוצר החל מה-23 בנובמבר להפסיק את השימוש במוצר וליצור קשר עם מוקד החברה.

מהחברה נמסרו מספרי האצווה בהם נתגלו הפגמים: GC21Y62111, GC22Y62211, GC23Y62311.

מהחברה נמסר כי לקוחות אשר רכשו את המוצר הפגום יוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בחברה במספר טלפון: 03-5772002 או בדואר אלקטרוני: consumers-il@henkel.com.
החברה התחייבה כי איסוף המוצרים הפגומים ייעשה במהירות מבית הלקוח וכי הלקוחות יפוצו ויקבלו שובר על מנת לרכוש מוצר חלופי של החברה.