בזמן ש"מחאת המילקי"סביב יוקר המחיה בשיאה, ביקשנו לבדוק עם הפרזנטורים של המוצרים שעומדים במרכזה מה הם חושבים על הביקורת.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

ואם כבר מדברים על מילקי איך אפשר שלא לפנות לשחקנית סנדי בר, אולי מי שמזוהה באופן המובהק ביותר עם מעדן הקצפת, לאחר שנים ארוכות שבהן שיחקה בפרסומות למוצר. היא אמנם סירבה להגיד לעניין המחאה, אבל דווקא שותפה לפרסומות המצליחות - שהיה בעבר גם בעלה - הביע תמיכה במאבק.

"אני לא רוצה לירוק לשוקת ששתיתי ממנה הרבה שנים מים טובים", אמר אקי אבני, אך ניסה להפנות את להבהיר כי שטראוס והחברות הגדולות אינן האשמות. "המחאה ליוקר המחייה מוצדקת אבל היא לא צריכה לצאת נגד היצרנים".

ולשחקן יש גם כמה טיפים לשר האוצר יאיר לפיד: "הרוב טמון במסים ולשם האצבע צריכה להיות מופנית, המדיניות של הממשלה צריכה לשאוף לנהל משא ומתן מול כל החזיתות שישראל נלחמת מולה, ולעשות פה חיים שפויים יותר".

אבל לא רק היצרניות עומדות על המוקד, גם רשתות השיווק סופגות לא מעט אש על המחירים הגבוהים. גם השחקן ציון ברוך, שעומד במרכז הקמפיין של רשת "שופרסל" חש לא בנוח להתייחס למחאה שפוגעת באחד ממפרנסיו, וכך גם הבדרן יעקב כהן, שכיכב בפרסומת לרשת הלואו-קוסט של מגה "יו".