בתוך פחות משבועיים חוו לקוחות פלאפון לא פחות מ-4 תקלות שגרמו לשיבושים בהוצאת שיחות ובגלישה באינטרנט. בריאיון ב"מהדורה המרכזית" הסביר מנכ"ל החברה רן גוראון מה מקור התקלות ומתי היא צפויה להסתיים באופן סופי וגם התייחס לדיווחים על נטישה של לקוחות.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

"האירוע שאנו נמצאים בתוכו, שבמסגרתו יש שיבושים, נובע משדרוג שפלאפון עשתה ברשת לבסיס נתונים חדש", הסביר גוראון. התהליך עבד כסדרו והיה מאוד יציב עד ללפני עשרה ימים, מאז אנו חווים חוסר תפקוד של המערכת שגורמת לשיבושים, זאת אומרת כל השיבושים קשורים למערכת החדשה".

"המספרים לא דרמטיים". גוראון | צילום: החדשות

גוראון הסביר כי לאחר התקלה שהתרחשה במהלך החג החליטו בחברה לחזור למערכת הקודמת. "בימים הקרובים נבצע חזרה למערכת הקודמת ואנו מצפים שתהיה יציבות ללקוחות". גוראון הסביר כי "השיבושים החלו לאחר העברת הקבוצה האחרונה של הלקוחות, נוכל להגיד שהאירוע מאחורינו כשכל הלקוחות יחזרו למערכת הקודמת, זה ייקח מספר ימים ואז נודיע על סיום האירוע".

מנתונים שהגיעו לידי "החדשות", שאינם כוללים את היומיים האחרונים, עולה יש גידול של 25% בלקוחות שנטשו את החברה ובמקביל ירידה בכמות הלקוחות שהצטרפו. "המספרים הם לא דרמטיים, גם בימי שגרה עוברים אלפי לקוחות בין החברות", טען גוראון.