אילוסטרציה (צילום: רויטרס, חדשות)
"ראיינאיר ביטלה טיסה ולא הודיעה" | צילום: רויטרס, חדשות

חברת התעופה האולטרה לואו קוסט ראיינאיר הפכה למאוד פופולרית בקרב הצרכן הישראלי, אך לראשונה היא החליטה לבטל קו לפולין וזאת מבלי לעדכן בזמן את הנוסעים.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

א' הזמין טיסה ללונדון בדצמבר וקנה כרטיס משולב מתל אביב לגדנסק בפולין מראיינאיר ומשם טיסה של ויז אייר ללונדון. אתמול (שלישי) הוא נכנס להזמנת הטיסה וגילה שהטיסה מבוטלת מבלי שעודכן על כך. כשפנה לנציגת החברה בצ'אט היא טענה שהסיבה לכך שהוא לא עודכן היא שהחברה נוהגת לעדכן את הנוסעים רק חודש מראש.

ההתכתבות של הלקוח עם נציגת החברה (צילום: חדשות)
ההתכתבות של הלקוח עם נציגת החברה | צילום: חדשות

מבדיקה של הבלוג http://escroutes.blogspot.com גילו שלקוחות רבים של החברה התלוננו על מקרים דומים בקבוצות שונות בפייסבוק. בבדיקה שערכנו באתר ראיינאיר, נראה שלא ניתן להזמין טיסות לגדנסק, החל מנובמבר.

בניגוד להודעת נציגת שירות הלקוחות, מראיינאיר נמסר שהם דווקא כן עדכנו את הנוסעים וכמה דקות לאחר מכן, התקבל בתיבת הדואר של א' הודעה על הביטול. א' מספר שמכיוון שהטיסה שבוטלה הייתה חלק מטיסת המשך, אין לו אפשרות למצוא טיסה חלופית.

_OBJ

מחברת ראיינאיר נמסר בתגובה: "עקב בחינה מבצעית ומסחרית, הקו בין גדנסק לתל אביב בוטל החל מ-26 באוקטובר 2018. אנחנו בוחנים בכל העת את כל אחד מ-1,800 קווי החברה, כל הצרכנים עודכנו על ידי הודעות טקסט ומיילים ומוצע להם החזר כספי מלא, או טיסה חלופית לשדה תעופה קרוב".