"לחזור הביתה עם חיוך"? זו ההבטחה של חברת הנסיעות "קשרי תעופה". אלא שבדיוק ההפך קרה לחבורת נערים שבסך הכול רצו לנסוע לחופשה של סוף הקיץ באי היווני זקינטוס - ובמקום לנפוש וליהנות, הם נאלצו לחיות בזוהמה וללא חשמל ומים חמים למשך ימים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

א' וחבריו הזמינו חבילת נופש באמצעות החברה, ובשבוע שעבר הגיע יום הנסיעה המיוחל. כשנחתו באי היווני המבוקש והמתויר בימים אלה של סוף חודש אוגוסט, הם הגיעו למלון שהזמינו, מלון "Dimi's" באי, המיועד לצעירים - וכך גם מצוין באתר החברה, כחלק מחבילות נופש המשווקות לבני נוער.

אלא שעם קבלת המפתח לחדרים, א' וחבריו שפשפו את עיניהם - וגם סתמו את האף: "היינו המומים, מול החדרים הכל היה מלא בזבל. הרים של אשפה", מספר א' בשיחה עם חדשות 2 Online. "היה קיא במסדרון, ריח נוראי של צחנה ואין אפילו זכר למנקים או למישהו שיטפל בזה. ככה נראה מלון?".

וזה לא נגמר בכך: כשא' וחבריו נכנסו לחדר, הם ציפו אולי לשכוח מהמראות שראו ומהריח הנורא - ולהתנחם בכך שאולי בתוכו הדברים ייראו אחרת, אלא שגם החדר לא היה בדיוק חדר סטנדרטי: "הרצפה הייתה שחורה ומלוכלכת, לא היה חשמל ולא היו מים חמים בכלל".

החדר החשוך במלון
החדר החשוך במלון | צילום:

הנערים פנו מיד לצוות המלון ויצרו קשר שוב ושוב עם נציג החברה שהבטיח להם לסדר את התקלות - אלא שלטענתם, הוא נהג להתחמק מהם ולא סייע להם. "כשהגענו, הנציג ידע לתפוס אותנו ולשבת איתנו במשך שעה, להסביר לנו על מסיבות שיש באי ולגבות מאיתנו 360 אירו דמי השתתפות בהן, אבל לבוא לעזור לנו עם החשמל והמים הוא לא הגיע. מדובר כאן על חשמל ומים, שטפנו מעלינו את הריח הנורא עם מים קרים".

לטענתם של א' וחבריו, החשמל לא פעל במשך ארבעה ימים מתוך השבוע בו נאלצו לשהות במלון. צוותי ניקיון וחדרניות לא היו - והצחנה מחוץ לחדר נותרה כפי שהייתה. עם שובם לארץ, א' וחבריו חלו וחלק מהם אף סובלים מתסמינים של זיהום וקוצר נשימה.

מחברת "קשרי תעופה" נמסר בתגובה כי "מבדיקה ראשונית שערכנו, הסתבר שבחדר של הצעירים חסרו שתי מנורות כך שאין מקום לטענה שלא היה כלל חשמל. הלכלוך הוא מהתעלה הסמוכה למלון ולא מהמלון עצמו .יחד עם זאת חשוב לציין שמדובר במלון לצעירים בעלות נמוכה עם שירותים בסיסיים. מן התמונות שהאורחים העלו בפייסבוק ניתן להתרשם שהם נהנו מאוד מהחופשה והרגישו מצוין. על כל פנים, אנו בודקים את כל התלונות והיה ונמצא שאכן המלון לא עמד בהתחיוביותיו נמצא את הדרך לפצות את המתלוננים".

 לפניות לכתב: morl@ch2news.tv