שופרסל משיקה מותג מזון לתינוקות
שופרסל ממשיכה להשיק מוצרים מוזלים תחת המותג העצמאי שלה - והפעם נכנסת גם לשוק תחליף החלב לתינוקות. התחליף של הרשת יימכר במחיר אחיד של 39.90 שקלים. "מטרנה וסימילאק עושקות את הצרכן", אמר מנכ"ל שופרסל. "אני רואה בפרסומות את החיבוק שלהם לתינוקות. הם לא מדברים על המחיר"


רשת שופרסל השיקה היום (שני) את "שופרסל בייבי", מותג פרטי של תחליף חלב לתינוקות. שופרסל תנסה לשבור את המונופול של מטרנה וסימילאק בשוק תרכובות המזון לתינוקות ותמכור את התחליף במחיר אחיד של 39.90 שקלים בלבד.
סדרת התרכובות לתינוקות מיוצרת על ידי ענקית התרופות הבינלאומית "פריגו", אחת מארבע יצרניות בארה"ב המחזיקות באישור של רשות המזון והתרופות האמריקנית (FDA) והיחידה מבין הארבע המחזיקה בנוסף בתו תקן האיכות.
מחיר המותג הפרטי של שופרסל הינו נמוך ב-25%-30% ממחירי המותגים המתחרים. "באנו עם שתי בשורות: מוצר איכותי ומחיר זול משמעותית, בלי משחקים", אמר מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן. "לכן אני מעריך שהמשפחות יתחברו לזה".
"מטרנה וסימילאק עושקות את הצרכן", הוסיף אברכהן. "אני רואה בפרסומות את החיבוק שלהם לתינוקות. ברור. הם לא מדברים על המחיר". שופרסל מצטרפת לשורה ארוכה של קמעונאים בעולם המשווקים תחליפי מזון לתינוקות שמייצרת עבורן פריגו, תחת מותג פרטי.
מעל השקת המוצר החדש מרחפת כוונת הממשלה להכניס את מחירי תרכובות המזון לתינוקות לפיקוח ממשלתי. אם זה יקרה, שופרסל עלולה לאבד את היתרון המרכזי שלה.