בעיות במנו ספנות (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של טליה לוי, חדשות)
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של טליה לוי, חדשות

בלי מים חמים, תלונות קשות על האוכל ובעיות בשירותים: משפחות שיצאו לשיט נופש במנו ספנות הביעו זעם על מה שאירע במהלך החופשה והתלוננו על כך גם בפני ההנהלה שהשיבה להם לדבריהם כי תתייחס לדברים בתוך 14 ימים למרות שהבעיות נגעו למצב הנוכחי על הספינה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

רותם סגחיאן זר ששוחחה עם החדשות סיפרה על מה שקרה מהרגע שבו הגיעו לספינה: "הנופש התחיל ביום חמישי. בשעה 15:00 בערך עלינו לספינה והיינו בארבעה חדרים שונים כי היינו ארבע משפחות. מהרגע שהגענו התקלות לא הפסיקו. חמותי הלכה לשירותים אבל המים באסלה לא ירדו. בחדר השני שבו היה גיסי עם הילדים שלו גם אותו דבר. נסענו כדי לחגוג יום הולדת 50 לגיסי, חמתי בדיכאון כי בעלה נפטר אבל בסוף יצא שנשאר לנו טעם מאוד מר".

רותם סיפרה גם על בעיות נוספות: "באנו לספינה גם בגלל המגלשות עבור הילדים, אבל ראינו שהמגלשה לא עובדת. ירדתי למטה לראות מה קרה וראינו שהבריכה ירוקה ואמרו לנו שיתקנו את זה אבל לא תיקנו את זה. יש בריכה נוספת של גדולים יותר אבל המים היו כמו קרח והיה שם ג'קוזי עם המון ילדים".

בעיות במנו ספנות (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של טליה לוי, חדשות)
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של טליה לוי, חדשות
בעיות במנו ספנות (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של טליה לוי, חדשות)
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של טליה לוי, חדשות

לדבריה, "במקלחות לא היו מים חמים כלל. בחדר האוכל המלצר סירב לאפשר לי להעביר מים מהקנקן לבקבוק של הבן שלי. ארוחת הצהריים הייתה מחרידה - לא היה מספיק, האוכל נגמר מהר והיה לא ראוי לאכילה. הילד שלי בן 4 אמר שהאורז לא מבושל אז ארבעה ימים הם אכלו פסטה עם בולונז. המלצרים הם אלה שמזגו את האוכל לצלחת ואם רוצים שניצלונים למשל הם שמו אחד כי הם ידעו שאין מספיק".

ביקשנו את תגובת מנו ספנות לידיעה אך היא טרם נמסרה