בעקבות הפרסומים ב"מהדורה ראשונה" ומקרים נוספים, חברת פלאפון מכריזה היום (שני) על בירור מחדש של כל תיקי הגבייה שנפתחו נגד לקוחות בעקבות טאבלט שקיבלו ב"מתנה" ולאחר מכן חויבו באלפי שקלים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לדף הפייסבוק שלנו

החברה הודיעה שבעקבות המקרים הרבים הם פותחים בבירור יזום של כל התיקים הקשורים לחלוקת הטאבלטים שנמצאים בהליך גבייה. "פלאפון תבצע בדיקה לגבי הליכי הגבייה המתנהלים בימים אלה בגין חוב הנובע מרכישת טאבלט", נמסר מהחברה. "בחברה רואים חשיבות רבה בניהול קשר ישיר מול לקוחות החברה והגעה לכדי פתרון, זאת לצד שמירה על זכותה לגבות תשלומים כחוק".

החברה גם קראה ללקוחות לפנות אל שירות הלקוחות של החברה במייל pelesherut@pelephone.co.il או בכל אחד ממוקדי השירות האחרים.