"פלאפון נתנה לי מתנה ודרשה כסף"
אם חד הורית הצטרפה לחברת פלאפון בסניף רעננה וקיבלה "מתנה", שבסופו של דבר נדרשה לשלם עליה כעשרת אלפים שקלים. היא ניסתה לסגור את החוב אך בכלל לא הצליחה להשיג את החברה. תגובת פלאפון: העסקה נעשתה כדין, מתנצלים אם נגרמה לה עוגמת נפש
ליטל היא אם חד הורית שקנתה טלפון נייד חדש בסניף של חברת פלאפון בקניון רננים ברעננה. כמתנת הצטרפות היא קיבלה במתנה שני טאבלטים ומחשב נייד, אך כשהחליטה לעבור חברה - היא קיבלה מכתב ובו חוב של אלפי שקלים שהביא בסופו של דבר לעיקול חשבון הבנק שלה.
בשיחה עם מהדורה ראשונה היא סיפרה שבסניף הוצגו לה הטאבלטים והמחשב "כמתנה לכל דבר", אך כשביקשה לעבור חברה היא קיבלה את החשבון הסופי ובו היא נדרשה לשלם עליהם. "זה הסתכם באלפי שקלים", אמרה וציינה כי החוב שלה עומד על 10,750 שקלים.
"ניסיתי לפנות למשרד עורכי הדין, ביקשתי שייצרו קשר עם פלאפון על מנת לסגור את הסיפור בעדינות לשני הצדדים", סיפרה. "מה שקיבלתי בעצם זו תשובה שאין דרך ליצור קשר עם חברת פלאפון לאחר שהחוב עבר לעורך דין ועליי לשלום את החוב או שיעקלו לי את החשבון. שבוע לאחר מכן באמת עוקל החשבון. על מנת לשחרר את החשבון נאלצתי לשלם להם 3,000 שקלים במזומן ולחתום על הסכם שבו אני מתחייבת לשלם אלף שקל כל חודש".
תגובת חברת פלאפון: "בבדיקת המקרה לעומק מצאנו כי העסקה נעשתה כדין וכי נשלחו חשבוניות סדירות ללקוחה ואביה עם פירוט התשלומים השונים. הופתענו לקבל את פנייתכם שכן תלונות אלה מעולם לא הוצגו בפנינו. יתרה מכך, הושג הסכם פשרה מתוך רצון להקל על הלקוחה המיושם בימים אלה. אנו מצרים על תחושותיה ומתנצלים אם נגרמה לה עוגמת נפש".
