שופרסל רוכשת את רשת ניו פארם
חברת שופרסל תרכוש את רשת "ניו פארם" מידי המשביר לצרכן - בעסקה ששווייה, לפי ההצהרות הרשמיות, כ-130 מיליון שקלים. במהלך 2016 רשמה ניו-פארם עלייה של 7.5% בהכנסות



חברת שופרסל הודיעה הבוקר (ראשון) על רכישת רשת ניו-פארם מידי המשביר לצרכן. בהודעה הרשמית נכתב כי שופרסל רוכשת את ניו פארם ב-130 מיליון שקלים. הרשות להגבלים עסקיים תידרש לאשר את העסקה.
מההסכם עולה כי סכום הרכישה כולל בין היתר פירעון חוב של המשביר המובטח בשעבוד על המניות - וגם תשלום של 12 מיליון שקלים לטובת תשלום חוב של חברת בת של המשביר לניו-פארם.
עוד עולה מההסכם כי אם לא יתקבל אישור הממונה על ההגבלים העסקיים בתוך 3 חודשים ממועד בקשת האישור לממונה, יתבטל ההסכם - אלא אם הצדדים יסכימו להאריך אותו.

ניו פארם, שנוסדה ב-1992, מפעילה 67 סניפים, שבהם היא מציעה מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טואלטיקה, מוצרים לתינוקות, כלי בית ועוד, וכן מחלקת בתי מרקחת וטבע.
בתשעת החודשים הראשונים של 2016 רשמה ניו-פארם עלייה של 7.5% בהכנסות ל-545 מיליון שקלים, בעוד הרווח התפעולי לפני דמי ניהול צנח ב-90% ל-1 מיליון שקלים.
