שוק הביטוח: הפרסומת נגד הסוכנים ירדה – המחירים המשיכו לעלות
סוכני הביטוח הצליחו להיפטר באמצעות הליך משפטי מהפרסומת של "שוקה", אלא שאין סיבה לרחם עליהם: היקף העמלות טפח בשנים האחרונות במאות מיליונים, עד ל-6.6 מיליארד שקלים בשנה החולפת. ואם לא די בכך, הסוכנים שכרו שר בכיר לשעבר, להובלת צוות שיגבש הצעות חוק שיגנו עליהם. והצרכנים? הם כנראה ישלמו את המחיר

פורסם:
מלשכת סוכני הביטוח נמסר בתגובה: "גדעון סער מונה לעמוד בראשות ועדה שתבחן המלצות לעתיד ענף הפיננסים והביטוח, ולא יעסוק בשום אופן בקידום חקיקה, ובוודאי שלא בנושא העמלות".
מצאתם טעות לשון?